UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA

DIGITAL MASTERCLASS PROAGO AKADEMIJE

Digitalni marketing i komunikacijske strategije za uspješno poslovanje

Hoćemo li ostvariti uspješnu komunikaciju sa svojim korisnicima ovisi koliko ih dobro poznajete i susrećete li ih u pravo vrijeme na njihovom korisničkom putu. Digitalni alati omogućuju vam upravo to, da upoznate vaše korisnike i da saznate gdje se nalaze. Znamo da su današnji korisnici najčešće na mobitelu i online. Upravo zato poznavanje alata digitalnog marketinga i strategija digitalne komunikacije čini razliku između uspjeha i neuspjeha u ostvarivanju zadanih poslovnih ciljeva. Uz alate digitalnog marketinga izgrađujemo svoju internetsku prisutnost. Jer čak i kada nemate velike budžete za marketinške aktivnosti vaša tvrtka može koristiti različite alate digitalnog marketinga za izgradnju odnosa i povezivanje sa svojom publikom.

Ravnopravnost u digitalnom svijetu

Veliki igrači imaju velike budžete, no novac nije garancija da će se vaš oglas naći prvi na SERPu (Search Engine Results Page – Googlovoj stranici rezultata pretraživanja). Važna je relevantnost oglasa za korisnika i prepoznaju li korisnici njegovu korisnost. Upravo zato važno je ovladati strategijama i vještinama digitalne komunikacije i biti prisutan u digitalnom svijetu jer se time nalazite tamo gdje su vaši korisnici i susrećete ih na njihovom korisničkom putu odlučivanja.

Prednosti digitalne komunikacije i digitalnog marketinga

Uz ravnopravnost brojne su prednosti digitalnog marketinga i komunikacije u digitalnom svijetu, ovdje vam donosimo samo neke od njih…

  • Mjerljivost – digitalni svijet omogućuje prikaz ostvarenja ciljeva u brojkama.
  • Doseg & Isplativost – Internet marketing omogućuje širi i veći doseg, za manje novaca.
  • Brand Awarenes & kontinuirana prisutnost – Internet marketing omogućuje kontinuiranu komunikaciju i prisutnost, biti u svakom trenutku dostupan svojim korisnicima te na jednostavan način graditi i održavati vrijednost i vidljivost branda. Kontinuirana prisutnost omogućuje ostvarivanje dugoročnih odnosa i lojalnijeg korisnika.
  • Odabir prave publike – svojim alatima digitalni marketing pomoći će ti da ciljano dosegneš publiku koja je zainteresirana za tvoje proizvode i usluge, a da pri tom ne opterećuješ i ne trošiš budžet na onu publiku koju tvoja ponuda ne zanima.
  • Dvosmjerna komunikacija i povratna informacija – digitalni svijet omogućio nam je veću povezanost sa našim korisnicima kao i mogućnost interakcije, dvosmjerne komunikacije i brzu i veliku stopu povratne informacije – to je prednost koju svaki mudar poduzetnik može i treba iskoristiti.
  • Optimizacija i fleksibilnost – sve je promjenjivo i sve je vidljivo. Vidljivo je već u roku od 24h da li komunikacija koju smo postavili funkcionira i donosi li željenu reakciju korisnika.

Što uključuje program „Umijeće digitalnog komuniciranja“ i što ćete konkretno naučiti?

Programom „Umijeće digitalnog komuniciranja“ steći ćete korisna znanja i vještine kako komunicirati u digitalnom svijetu i kako iznijeti pravu komunikacijsku poruku u pravo vrijeme na pravom mjestu, pravoj ciljanoj publici. Uz navedeno ovaj program pružiti će vam uvid u:

  • Što sve trebate znati o digitalnoj komunikaciji da bi ostvarili uspješno poslovanje
  • Koji su najnoviji trendovi u digitalnoj komunikaciji i kako ih iskoristiti u vlastitom poslovanju
  • Kako pravilno postaviti komunikacijske ciljeve u digitalnom svijetu koje kasnije možete izmjeriti da bi znali jeste li ostvarili uspjeh
  • Pravilan odabir i definiranje publike kojoj se trebate obraćati
  • Različite komunikacijske strategije za različite medije (obraditi ćemo web, Facebook, Instagram, e-mail, YouTube)
  • Ovladavanje vještinom stvaranja komunikacijske poruke – prava marketinška znanja kako napraviti digitalnu marketinšku kampanju, od kuda početi, koje sve elemente treba sadržavati jedna digitalna kampanja i kako ju komunikacijski modelirati za različite medije
  • Razliku između omnichanel i integrirane komunikacije i njezin značaj
  • Što je sve potrebno uzeti u obzir za ostvarivanje kontinuirane digitalne prisutnosti te
  • Kako ostati vjeran svojim vrijednostima, a ostvariti relevantnost i korisnost za korisnika i time povećati profitabilnost poslovanja

U želji da program UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA bude što fleksibilniji i otvoreniji za različite potrebe i financijske mogućnosti naših polaznika, podijelili smo ga na dva dijela – OSNOVNI I NAPREDNI MASTERCLASS, tako da svatko može prilagoditi program vlastitim potrebama, iskustvima i stečenim predznanjima te odabrati ono što mu najviše odgovara.

UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA

OSNOVNI MASTERCLASS

Učimo sve o digitalnoj komunikaciji, trendovima, vještinama, alatima, tehnikama, strategijama prema pojedinim digitalnim kanalima i medijima

Neograničen broj polaznika

Cijena: 1.400,00 kuna

(cijene su izražene bez PDV-a)

UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA

NAPREDNI MASTERCLASS

Uz stručno vodstvo i mentorstvo, zajedno sa vama kreiramo konkretne digitalne kampanje za potrebe promoviranja vaših proizvoda i usluga, a prema potrebama vašeg poslovanja

Ograničen broj polaznika

Cijena: 5.900,00 kuna

(cijene su izražene bez PDV-a)

Vještine i znanja koje ćete svladati u OSNOVNOM MASTERCLASSU:

  • Razumijevanje marketinga i njegove uloge u poslovanju
  • Razumijevanje digitalnog svijeta, potrebe za kontinuiranom prisutnošću i zašto je digitalna komunikacija presudna u vašem poslovanju
  • Najnoviji digitalni komunikacijski trendovi i kako ih iskoristiti u vlastitom poslovanju
  • Što nam je sve potrebno i kako (za)početi, postaviti i kreirati upečatljive i uspješne marketinške kampanje uz pomoć različitih digitalnih alata
  • Razlika između omnichanel i integrirane marketinške komunikacije i njihov značaj
  • Razumijevanje vlastite ponude i otkrivanje prednosti i slabosti svog poslovanja te prilika i prijetnji na tržištu putem SWOT analize
  • Kako definirati publiku i ciljano joj se obraćati
  • Kako nam definiranje korisničkog putovanja (Customer journey) i korisničkih persona (Buying persona) pomaže u formiranju komunikacijskih poruka
  • Formiranje različitih komunikacijskih strategija te potrebna znanja i vještine za kreiranje učinkovite marketinške poruke za različite digitalne medije i kanale
  • Kako pokrenuti društveni medij i koju komunikacijsku strategiju koristiti
  • Specifičnosti, zakonitosti, pravila i trendovi pojedinih digitalnih medija i kanala – Facebook, Instagram, e-mail marketing, YouTube, web sjedište …
  • Kako bolje razumjeti svoje korisnike – kome, kada i kako se obraćamo, a da bi ostvarili uspjeh
  • Kako podignuti svijest o svom proizvodu i/ili usluzi putem digitalne komunikacije
  • Kako kreirati budžet za određene kampanje i digitalne kanale
  • Što je SEO i zašto je važna optimizacija sadržaja
  • WordPress i izrada web stranica koje ostavljaju jak dojam na korisnike
  • Kako pisati za web i  koje tehnike koristiti za osmišljavanje blogova i web sadržaja
  • Content marketing i AIDA koncept
  • Kreiranje i postavljanje obrazaca za prijavu na web stranici
  • E-mail marketing i kako komunikacija putem newslettera pospješuje poslovanje
  • Što su to konverzije i zašto su bitne
  • Zašto su video oglasi upečatljiviji i zanimljiviji od drugih
  • Provedba istraživanja ključnih riječi za neki proizvod i/ili uslugu
  • Na koji način implementirati ključne riječi u svoje sadržaje
  • Kako s ključnim riječima optimizirati sadržaje i podignuti SEO optimizaciju
  • Upotreba digitalnih marketinških termina i terminologije

Broj polaznika: neograničen

Trajanje OSNOVNOG MASTERCLASSA: 5 radnih dana – 1 tjedan (vikend nije uključen)

Datum i vrijeme održavanja: 25. – 29.10., svaki radni dan od 13:00 do 16:00 sati

Preduvjeti potrebni za prijavu na OSNOVNI MASTERCLASS: nema posebnih preduvjeta osim osnovne digitalne i IT pismenosti te posjedovanje uređaja i Internet veze za praćenje online predavanja putem Zoom aplikacije.

Cijena OSNOVNOG MASTERCLASSA iznosi 1.400,00 kn + PDV i uključuje sve gore navedeno pod OSNOVNI MASTERCLASS.

Sada kada smo u osnovnom dijelu programa naučili kako pravilno postaviti učinkovitu digitalnu komunikaciju i vidjeli na konkretnom primjeru kako to napraviti, preostaje nam da uz stručno mentorstvo i vođenje predavača uvježbamo naučeno na konkretnim primjerima iz vaše prakse kako bi što stručnije i vještije ovladali digitalnim alatima i postali pravi marketinški stručnjak u oblikovanju digitalne komunikacije.

Vještine i znanja koja ćete svladati NAPREDNIM MASTERCLASSOM

  • Planiranje digitalne kampanje – definiranje svih potrebnih komunikacijskih elemenata i kreiranje digitalnog marketinškog briefa
  • Postavljanje funkcionalnih vremenskih okvira
    • Određivanje mjerljivih komunikacijskih ciljeva
    • Definiranje vrijednosti i korisnosti za korisnika – određivanje USPa koji će biti komunicirani u kampanji
    • Definiranje targeta
    • Definiranje komunikacijskog tona
    • Postavljanje budžeta
  • SEO – optimizacija sadržaja i odabir i upotreba ključnih riječi
  • Oblikovanje komunikacijske poruke i prilagodba komunikacije za različite digitalne kanale i medije
  • web sjedište kao osnovni komunikacijski kanal i podrška u komunikaciji
    • kreiranje i postavljanje landing pagea
    • kreiranje oglasa za Google Ads i postavljanje kampanje
    • komunikacija na FB – kreiranje različitih objava i postavljanje kampanje u FB ads manageru
    • oblikovanje komunikacije za IG i kreiranje različitih objava
    • postavljanje e-mail kampanje

NAPREDNI MASTERCLASS u programu UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA ima ograničen broj polaznika i uključuje i OSNOVNI MASTERCLASS. Zato, ukoliko vas zanima ovaj program, savjetujemo da se čim prije prijavite putem obrasca u nastavku.

Naučite kroz iskustvo – iskustvo i praktična znanja čine razliku, zato će svaki polaznik imati priliku na vlastitom odabranom primjeru iz prakse postaviti i izraditi jednu digitalnu kampanju od početka do kraja uz mentorstvo i vođenje stručnog predavača. Dodatno svi polaznici moći će sudjelovati u kreiranju i pratiti postupak postavljanja kampanja ostalih polaznika kako bi utvrdili stečeno znanje iz OSNOVNOG MASTERCLASSA i vidjeli kako ta znanja funkcioniraju u praksi.

Maksimalan broj polaznika:  5

Trajanje NAPREDNOG MASTERCLASSA: 15 radnih dana – 3 tjedna (vikendi nisu uključeni)

Datum i vrijeme održavanja: 3. – 23.11., svaki radni dan od 13:00 do 16:00 sati

Preduvjeti potrebni za prijavu na NAPREDNI MASTERCLASS:

  • Odslušan OSNOVNI MASTERCLASS
  • Osnovna digitalna IT pismenost – upotreba Microsoft Office alata (word, xls, ppt) i internet browser (Chrome), korištenje e-maila i e-mail komunikacije u privatnom i poslovnom okruženju, osnovno snalaženje na razini privatnog korištenja FB, IG i YT će olakšati praćenje programa no nije obavezno. Posjedovanje adekvatnog uređaja (laptop, osobno računalo, monitor, kameru, slušalice, mikrofon…) i Internet veze za neometano praćenje online nastave putem Zoom aplikacije.

Cijena NAPREDNOG MASTERCLASSA iznosi 5.900,00 kn + PDV i uključuje OSNOVNI I NAPREDNI MASTERCLASS.

Uvjeti plaćanja:

1. Fizičke osobe – plaćanje općom uplatnicom ili internet bankarstvom (virman)
Plaćanje je moguće izvršiti putem internet bankarstvom ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti u Republici Hrvatskoj. Putem e-maila bit će vam poslani svi podaci za izvšenje uplate. Valuta plaćanja je HRK (hrvatska kuna). Uplatu je potrebno izvršiti najkasnije 2 dana prije početka programa.

2. Pravne osobe – virmansko plaćanje
Kod pravnih osoba/subjekata, na svoju e-mail adresu dobit ćete ponudu sa svim potrebnim podacima za izvršenje uplate. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl. Uplatu je potrebno izvršiti najkasnije 2 dana prije početka programa.

Tko će vas voditi?

mr. sc. Martina Sommer Akmačić je dugogodišnji marketinški stručnjak, strastveni predavač, poslovni trener i coach s preko dvadeset godina iskustva u vođenju projekata i uvođenju novih proizvoda i usluga te njegovanju komunikacijskih i marketinških vještina u B2B i B2C poslovanju s orijentacijom na područje telekomunikacijskih usluga, digitalnih tehnologija i digitalnog marketinga. Kao jedan od začetnika i rijetkih marketinških stručnjaka koji su imali prilike uvoditi internet i digitalne tehnologije na tržište RH, Martina svoje poslovno iskustvo gradi u suradnji s brojnim međunarodnim, regionalnim i domaćim tvrtkama. Magistrirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Teoriju i politiku marketinga te je s vremenom prikupila brojna dodatna znanja, iskustva i certifikate iz područja Coachinga i predavanja kako bi svoja znanja mogla prenijeti drugima koji tek kreću u svijet biznisa ili pak žele ostvariti neki cilj ili savladati neki poslovni izazov.

Kome je program UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA namijenjen:

  • Malim i srednjim tvrtkama koje ili nemaju marketing i marketinške stručnjake ili žele unaprijediti svoje poslovanje, a ne znaju kako
  • Svima onima koji nemaju marketinška predznanja, a žele ih steći
  • Svima onima koji žele naučiti digitalni marketing, strategije i digitalnu komunikaciju
  • Nižem i srednjem menadžmentu
  • Pojedincima

Ključne koristi:

  • Ovladavanje marketinškim vještinama
  • Razumijevanje “ZAŠTO”, a ne samo “KAKO”
  • Razumijevanje digitalne komunikacije i komunikacijskih strategija
  • Upotreba komunikacijskih strategija u svom poslovanju, na vlastitim proizvodima i/ili uslugama
  • Razmišljanje i djelovanje poput digitalnih marketinških stručnjaka
  • Razumijevanje, upoznavanje i upotreba različitih alata digitalne komunikacije
  • Podizanje svijesti i dopiranje do korisnika pružajući vrijednost vašem proizvodu i/ili usluzi
  • Ostvarenje poslovnih ciljeva i povećanje profitabilnost poslovanja

Pri završetku programa dobivate certifikat PROAGO AKADEMIJE o položenom programu.

Postanite i vi stručnjak za digitalnu komunikaciju i marketing te uz vrhunskog predavača iz svijeta marketinga ovladajte svim potrebnim znanjima i vještinama kojima ćete podići razinu digitalne prisutnosti i marketinškog komuniciranja na novu razinu! A uz pomoć stečenih znanja i vještina biti ćete spremni i za one najizazovnije poslovne aktivnosti te ostvariti jedinstvenost i prepoznatljivost vlastitih proizvoda i usluga u digitalnom svijetu.

Prijavite se odmah i postanite certificirani specijalist za digitalnu komunikaciju!