DIGITAL MASTERCLASS PROAGO AKADEMIJE
Digitalni marketing i komunikacijske strategije za uspješno poslovanje
Hoćemo li ostvariti uspješnu komunikaciju sa svojim korisnicima ovisi koliko ih dobro poznajete i susrećete li ih u pravo vrijeme na njihovom korisničkom putu. Digitalni alati omogućuju vam upravo to, da upoznate vaše korisnike i da saznate gdje se nalaze. Znamo da su današnji korisnici najčešće na mobitelu i online. Upravo zato poznavanje alata digitalnog marketinga i strategija digitalne komunikacije čini razliku između uspjeha i neuspjeha u ostvarivanju zadanih poslovnih ciljeva. Uz alate digitalnog marketinga izgrađujemo svoju internetsku prisutnost. Jer čak i kada nemate velike budžete za marketinške aktivnosti vaša tvrtka može koristiti različite alate digitalnog marketinga za izgradnju odnosa i povezivanje sa svojom publikom.
Ravnopravnost u digitalnom svijetu
Veliki igrači imaju velike budžete, no novac nije garancija da će se vaš oglas naći prvi na SERPu (Search Engine Results Page – Googlovoj stranici rezultata pretraživanja). Važna je relevantnost oglasa za korisnika i prepoznaju li korisnici njegovu korisnost. Upravo zato važno je ovladati strategijama i vještinama digitalne komunikacije i biti prisutan u digitalnom svijetu jer se time nalazite tamo gdje su vaši korisnici i susrećete ih na njihovom korisničkom putu odlučivanja.
Prednosti digitalne komunikacije i digitalnog marketinga
Uz ravnopravnost brojne su prednosti digitalnog marketinga i komunikacije u digitalnom svijetu, ovdje vam donosimo samo neke od njih…
- Mjerljivost – digitalni svijet omogućuje prikaz ostvarenja ciljeva u brojkama.
- Doseg & Isplativost – Internet marketing omogućuje širi i veći doseg, za manje novaca.
- Brand Awarenes & kontinuirana prisutnost – Internet marketing omogućuje kontinuiranu komunikaciju i prisutnost, biti u svakom trenutku dostupan svojim korisnicima te na jednostavan način graditi i održavati vrijednost i vidljivost branda. Kontinuirana prisutnost omogućuje ostvarivanje dugoročnih odnosa i lojalnijeg korisnika.
- Odabir prave publike – svojim alatima digitalni marketing pomoći će ti da ciljano dosegneš publiku koja je zainteresirana za tvoje proizvode i usluge, a da pri tom ne opterećuješ i ne trošiš budžet na onu publiku koju tvoja ponuda ne zanima.
- Dvosmjerna komunikacija i povratna informacija – digitalni svijet omogućio nam je veću povezanost sa našim korisnicima kao i mogućnost interakcije, dvosmjerne komunikacije i brzu i veliku stopu povratne informacije – to je prednost koju svaki mudar poduzetnik može i treba iskoristiti.
- Optimizacija i fleksibilnost – sve je promjenjivo i sve je vidljivo. Vidljivo je već u roku od 24h da li komunikacija koju smo postavili funkcionira i donosi li željenu reakciju korisnika.
Što uključuje program „Umijeće digitalnog komuniciranja“ i što ćete konkretno naučiti?
Programom „Umijeće digitalnog komuniciranja“ steći ćete korisna znanja i vještine kako komunicirati u digitalnom svijetu i kako iznijeti pravu komunikacijsku poruku u pravo vrijeme na pravom mjestu, pravoj ciljanoj publici. Uz navedeno ovaj program pružiti će vam uvid u:
- Što sve trebate znati o digitalnoj komunikaciji da bi ostvarili uspješno poslovanje
- Koji su najnoviji trendovi u digitalnoj komunikaciji i kako ih iskoristiti u vlastitom poslovanju
- Kako pravilno postaviti komunikacijske ciljeve u digitalnom svijetu koje kasnije možete izmjeriti da bi znali jeste li ostvarili uspjeh
- Pravilan odabir i definiranje publike kojoj se trebate obraćati
- Različite komunikacijske strategije za različite medije (obraditi ćemo web, Facebook, Instagram, e-mail, YouTube)
- Ovladavanje vještinom stvaranja komunikacijske poruke – prava marketinška znanja kako napraviti digitalnu marketinšku kampanju, od kuda početi, koje sve elemente treba sadržavati jedna digitalna kampanja i kako ju komunikacijski modelirati za različite medije
- Razliku između omnichanel i integrirane komunikacije i njezin značaj
- Što je sve potrebno uzeti u obzir za ostvarivanje kontinuirane digitalne prisutnosti te
- Kako ostati vjeran svojim vrijednostima, a ostvariti relevantnost i korisnost za korisnika i time povećati profitabilnost poslovanja
U želji da program UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA bude što fleksibilniji i otvoreniji za različite potrebe i financijske mogućnosti naših polaznika, podijelili smo ga na dva dijela – OSNOVNI I NAPREDNI MASTERCLASS, tako da svatko može prilagoditi program vlastitim potrebama, iskustvima i stečenim predznanjima te odabrati ono što mu najviše odgovara.
UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA
OSNOVNI MASTERCLASS
Učimo sve o digitalnoj komunikaciji, trendovima, vještinama, alatima, tehnikama, strategijama prema pojedinim digitalnim kanalima i medijima
Neograničen broj polaznika
Cijena: 1.400,00 kuna
(cijene su izražene bez PDV-a)
UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA
NAPREDNI MASTERCLASS
Uz stručno vodstvo i mentorstvo, zajedno sa vama kreiramo konkretne digitalne kampanje za potrebe promoviranja vaših proizvoda i usluga, a prema potrebama vašeg poslovanja
Ograničen broj polaznika
Cijena: 5.900,00 kuna
(cijene su izražene bez PDV-a)
Vještine i znanja koje ćete svladati u OSNOVNOM MASTERCLASSU:
- Razumijevanje marketinga i njegove uloge u poslovanju
- Razumijevanje digitalnog svijeta, potrebe za kontinuiranom prisutnošću i zašto je digitalna komunikacija presudna u vašem poslovanju
- Najnoviji digitalni komunikacijski trendovi i kako ih iskoristiti u vlastitom poslovanju
- Što nam je sve potrebno i kako (za)početi, postaviti i kreirati upečatljive i uspješne marketinške kampanje uz pomoć različitih digitalnih alata
- Razlika između omnichanel i integrirane marketinške komunikacije i njihov značaj
- Razumijevanje vlastite ponude i otkrivanje prednosti i slabosti svog poslovanja te prilika i prijetnji na tržištu putem SWOT analize
- Kako definirati publiku i ciljano joj se obraćati
- Kako nam definiranje korisničkog putovanja (Customer journey) i korisničkih persona (Buying persona) pomaže u formiranju komunikacijskih poruka
- Formiranje različitih komunikacijskih strategija te potrebna znanja i vještine za kreiranje učinkovite marketinške poruke za različite digitalne medije i kanale
- Kako pokrenuti društveni medij i koju komunikacijsku strategiju koristiti
- Specifičnosti, zakonitosti, pravila i trendovi pojedinih digitalnih medija i kanala – Facebook, Instagram, e-mail marketing, YouTube, web sjedište …
- Kako bolje razumjeti svoje korisnike – kome, kada i kako se obraćamo, a da bi ostvarili uspjeh
- Kako podignuti svijest o svom proizvodu i/ili usluzi putem digitalne komunikacije
- Kako kreirati budžet za određene kampanje i digitalne kanale
- Što je SEO i zašto je važna optimizacija sadržaja
- WordPress i izrada web stranica koje ostavljaju jak dojam na korisnike
- Kako pisati za web i koje tehnike koristiti za osmišljavanje blogova i web sadržaja
- Content marketing i AIDA koncept
- Kreiranje i postavljanje obrazaca za prijavu na web stranici
- E-mail marketing i kako komunikacija putem newslettera pospješuje poslovanje
- Što su to konverzije i zašto su bitne
- Zašto su video oglasi upečatljiviji i zanimljiviji od drugih
- Provedba istraživanja ključnih riječi za neki proizvod i/ili uslugu
- Na koji način implementirati ključne riječi u svoje sadržaje
- Kako s ključnim riječima optimizirati sadržaje i podignuti SEO optimizaciju
- Upotreba digitalnih marketinških termina i terminologije
Broj polaznika: neograničen
Trajanje OSNOVNOG MASTERCLASSA: 5 radnih dana – 1 tjedan (vikend nije uključen)
Datum i vrijeme održavanja: 25. – 29.10., svaki radni dan od 13:00 do 16:00 sati
Preduvjeti potrebni za prijavu na OSNOVNI MASTERCLASS: nema posebnih preduvjeta osim osnovne digitalne i IT pismenosti te posjedovanje uređaja i Internet veze za praćenje online predavanja putem Zoom aplikacije.
Cijena OSNOVNOG MASTERCLASSA iznosi 1.400,00 kn + PDV i uključuje sve gore navedeno pod OSNOVNI MASTERCLASS.
Sada kada smo u osnovnom dijelu programa naučili kako pravilno postaviti učinkovitu digitalnu komunikaciju i vidjeli na konkretnom primjeru kako to napraviti, preostaje nam da uz stručno mentorstvo i vođenje predavača uvježbamo naučeno na konkretnim primjerima iz vaše prakse kako bi što stručnije i vještije ovladali digitalnim alatima i postali pravi marketinški stručnjak u oblikovanju digitalne komunikacije.
Vještine i znanja koja ćete svladati NAPREDNIM MASTERCLASSOM…
- Planiranje digitalne kampanje – definiranje svih potrebnih komunikacijskih elemenata i kreiranje digitalnog marketinškog briefa
- Postavljanje funkcionalnih vremenskih okvira
- Određivanje mjerljivih komunikacijskih ciljeva
- Definiranje vrijednosti i korisnosti za korisnika – određivanje USPa koji će biti komunicirani u kampanji
- Definiranje targeta
- Definiranje komunikacijskog tona
- Postavljanje budžeta
- SEO – optimizacija sadržaja i odabir i upotreba ključnih riječi
- Oblikovanje komunikacijske poruke i prilagodba komunikacije za različite digitalne kanale i medije
- web sjedište kao osnovni komunikacijski kanal i podrška u komunikaciji
- kreiranje i postavljanje landing pagea
- kreiranje oglasa za Google Ads i postavljanje kampanje
- komunikacija na FB – kreiranje različitih objava i postavljanje kampanje u FB ads manageru
- oblikovanje komunikacije za IG i kreiranje različitih objava
- postavljanje e-mail kampanje
NAPREDNI MASTERCLASS u programu UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA ima ograničen broj polaznika i uključuje i OSNOVNI MASTERCLASS. Zato, ukoliko vas zanima ovaj program, savjetujemo da se čim prije prijavite putem obrasca u nastavku.
Naučite kroz iskustvo – iskustvo i praktična znanja čine razliku, zato će svaki polaznik imati priliku na vlastitom odabranom primjeru iz prakse postaviti i izraditi jednu digitalnu kampanju od početka do kraja uz mentorstvo i vođenje stručnog predavača. Dodatno svi polaznici moći će sudjelovati u kreiranju i pratiti postupak postavljanja kampanja ostalih polaznika kako bi utvrdili stečeno znanje iz OSNOVNOG MASTERCLASSA i vidjeli kako ta znanja funkcioniraju u praksi.
Maksimalan broj polaznika: 5
Trajanje NAPREDNOG MASTERCLASSA: 15 radnih dana – 3 tjedna (vikendi nisu uključeni)
Datum i vrijeme održavanja: 3. – 23.11., svaki radni dan od 13:00 do 16:00 sati
Preduvjeti potrebni za prijavu na NAPREDNI MASTERCLASS:
- Odslušan OSNOVNI MASTERCLASS
- Osnovna digitalna IT pismenost – upotreba Microsoft Office alata (word, xls, ppt) i internet browser (Chrome), korištenje e-maila i e-mail komunikacije u privatnom i poslovnom okruženju, osnovno snalaženje na razini privatnog korištenja FB, IG i YT će olakšati praćenje programa no nije obavezno. Posjedovanje adekvatnog uređaja (laptop, osobno računalo, monitor, kameru, slušalice, mikrofon…) i Internet veze za neometano praćenje online nastave putem Zoom aplikacije.
Cijena NAPREDNOG MASTERCLASSA iznosi 5.900,00 kn + PDV i uključuje OSNOVNI I NAPREDNI MASTERCLASS.
Uvjeti plaćanja:
1. Fizičke osobe – plaćanje općom uplatnicom ili internet bankarstvom (virman)
Plaćanje je moguće izvršiti putem internet bankarstvom ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti u Republici Hrvatskoj. Putem e-maila bit će vam poslani svi podaci za izvšenje uplate. Valuta plaćanja je HRK (hrvatska kuna). Uplatu je potrebno izvršiti najkasnije 2 dana prije početka programa.
2. Pravne osobe – virmansko plaćanje
Kod pravnih osoba/subjekata, na svoju e-mail adresu dobit ćete ponudu sa svim potrebnim podacima za izvršenje uplate. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl. Uplatu je potrebno izvršiti najkasnije 2 dana prije početka programa.

Tko će vas voditi?
mr. sc. Martina Sommer Akmačić je dugogodišnji marketinški stručnjak, strastveni predavač, poslovni trener i coach s preko dvadeset godina iskustva u vođenju projekata i uvođenju novih proizvoda i usluga te njegovanju komunikacijskih i marketinških vještina u B2B i B2C poslovanju s orijentacijom na područje telekomunikacijskih usluga, digitalnih tehnologija i digitalnog marketinga. Kao jedan od začetnika i rijetkih marketinških stručnjaka koji su imali prilike uvoditi internet i digitalne tehnologije na tržište RH, Martina svoje poslovno iskustvo gradi u suradnji s brojnim međunarodnim, regionalnim i domaćim tvrtkama. Magistrirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Teoriju i politiku marketinga te je s vremenom prikupila brojna dodatna znanja, iskustva i certifikate iz područja Coachinga i predavanja kako bi svoja znanja mogla prenijeti drugima koji tek kreću u svijet biznisa ili pak žele ostvariti neki cilj ili savladati neki poslovni izazov.
Kome je program UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA namijenjen:
- Malim i srednjim tvrtkama koje ili nemaju marketing i marketinške stručnjake ili žele unaprijediti svoje poslovanje, a ne znaju kako
- Svima onima koji nemaju marketinška predznanja, a žele ih steći
- Svima onima koji žele naučiti digitalni marketing, strategije i digitalnu komunikaciju
- Nižem i srednjem menadžmentu
- Pojedincima
Ključne koristi:
- Ovladavanje marketinškim vještinama
- Razumijevanje “ZAŠTO”, a ne samo “KAKO”
- Razumijevanje digitalne komunikacije i komunikacijskih strategija
- Upotreba komunikacijskih strategija u svom poslovanju, na vlastitim proizvodima i/ili uslugama
- Razmišljanje i djelovanje poput digitalnih marketinških stručnjaka
- Razumijevanje, upoznavanje i upotreba različitih alata digitalne komunikacije
- Podizanje svijesti i dopiranje do korisnika pružajući vrijednost vašem proizvodu i/ili usluzi
- Ostvarenje poslovnih ciljeva i povećanje profitabilnost poslovanja
Pri završetku programa dobivate certifikat PROAGO AKADEMIJE o položenom programu.