„Ja osobno ne vjerujem u slučajnosti. Uspješni ljudi su oni koji sami stvaraju svoje šanse“
George Bernard Shaw
Prodajne vještine definiramo kao efikasan utjecaj na kupca. U današnje zahtjevno vrijeme konkurentske borbe, izuzetno je važno prodaji pristupiti struktuirano. Radna metodologija i tehnike komunikacije čine kombinaciju koja donosi uspeh.
Prodajne vještine ključne su sposobnosti koje prodajnim stručnjacima omogućuju uspješnu komunikaciju s kupcima i zaključivanje prodaje. Prodajni stručnjaci s visoko razvijenim prodajnim vještinama ostvaruju bolje prodajne rezultate te premašuju planirane ciljeve.
“Kvalitetnim prodajnim vještinama se izgrađuje carstvo”
U današnje vrijeme kada je tržište prezasičeno, konstantno se surećemo s konkurencijom koji nude jednake proizvode i usluge, a ono po čemu se vaš prodajni tim mora razlikovati je način i strategije kojima prodajete i način na koji dopirete do kupca i stvarate odnos s njima. Prodaja podrazumijeva prepoznavanje i razumijevanje potreba kupaca, a zatim prezentiranje kako im možete pomoći u rješavanju tih potreba na jasan, sažet i uvjerljiv način, a pritom koristeći:
- empatiju
- emocionalnu inteligenciju
- sposobnost pozornog slušanja
- efikasnu komunikaciju
- samouvjerenost
- fleksibilanost
- sposobnost održavanja ugodne atmosfere
- optimističnost
- sposobnost primjenjivanja određene strategije ovisno o prodajnom razgovoru
- integritet
- pregovaračke vještine
- sposobnost usmjeravanja razgovora prema svom zadanom cilju
- znati kada treba završiti prodajni razgovor
- znati na koji način zaključiti prodaju
Kome je trening namijenjen?
- Mendžerima i voditeljima prodaje te svim prodajnim stručnjacima i ljudima koji rade u B2B i B2C okruženju te koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine, graditi dobre poslovne i partnerske odnose u svrhu unaprijeđenja profitabilnosti organizacije i osobnog razvoja.
- Individualno – svima vama koji želite steći učinkovite prodajne vještine, graditi odnose s kupcima i unaprijediti profitabilnost svoje organizacije i osobnog razvoja.
Ciljevi treninga
- Razvoj i unaprijeđenje prodajnih znanja i vještina u svim fazama prodajnog rada
- Upoznavanje strukture prodajnog rada
- Upoznavanje različitih pristupa kupcima u različitim prodajnim situacijama
- Upoznavanje osnovnih komunikacijskih tehnika za lakšu suradnju s kupcima
- Podizanje razine kompetencija djelatnika zbog lakšeg ostvarenja prodajnih ciljeva
- Razmijena iskustva i stjecanje novih saznanja
- Unaprijeđenje vještina kojima se mogu oplemeniti kupovne potrebe kupaca
- Podizanje kompetencija prodajnih stručnjaka
- Utvrđivanje vrijednosti svojih proizvoda/usluga
- Definiranje kako prilagoditi prodajni pristup različitim tipovima kupaca
- Izgradnja odnosa s kupcima
- Samouvjerenost i otvorenost
- Zaključivanje prodaje
Pregled treninga osnovnih prodajnih vještina
- Uvod i ciljevi programa
- Uloga i zadaci ljudi u prodaji
- Kako ostvarujemo prodajni rezultat
- Osnovne pretpostavke uspješne komunikacije
- Komunikacijski proces u službi prodaje
- Govor tijela u prodaji
- Tehnika pitanja za uspješno vođenje prodajnih razgovora
- Slušanjem do vrijednih informacija
- Struktura i faze prodajnog razgovora
- Prvi dojam i uspostavljanje kontakta
- Otkrivanje očekivanja i utvrđivanje potreba kupaca
- Predstavljanje rješenja i argumentacija
- Odluka i zaključak prodajnog razgovora
- Akcijski plan
Proago trening prodajnih vještina gradi održivu konkurentsku prednost te omogućava prodajnim stručnjacima da se stečenim znanjima i vještinama izdvoje u moru konkurencije. Proago treninzi koncipirani su na dinamičan, praktičan, jednostavan i zabavan način koji omogućava polaznicima profesionalni i osobni razvoj, te usvajanje tehnika i strategija za prodajnu izvrsnost kojima će graditi čvrste partnerske odnose s kupcima i s lakoćom ostvarivati svoje rezultate.