Osnovne prodajne vještine

„Ja osobno ne vjerujem u slučajnosti. Uspješni ljudi su oni koji sami stvaraju svoje šanse“

George Bernard Shaw

Prodajne vještine definiramo kao efikasan utjecaj na kupca. U današnje zahtjevno vrijeme konkurentske borbe, izuzetno je važno prodaji pristupiti struktuirano. Radna metodologija i tehnike komunikacije čine kombinaciju koja donosi uspeh.

Prodajne vještine ključne su sposobnosti koje prodajnim stručnjacima omogućuju uspješnu komunikaciju s kupcima i zaključivanje prodaje. Prodajni stručnjaci s visoko razvijenim prodajnim vještinama ostvaruju bolje prodajne rezultate te premašuju planirane ciljeve.

“Kvalitetnim prodajnim vještinama se izgrađuje carstvo”

U današnje vrijeme kada je tržište prezasičeno, konstantno se surećemo s konkurencijom koji nude jednake proizvode i usluge, a ono po čemu se vaš prodajni tim mora razlikovati je način i strategije kojima prodajete i način na koji dopirete do kupca i stvarate odnos s njima. Prodaja podrazumijeva prepoznavanje i razumijevanje potreba kupaca, a zatim prezentiranje kako im možete pomoći u rješavanju tih potreba na jasan, sažet i uvjerljiv način, a pritom koristeći:

  • empatiju
  • emocionalnu inteligenciju
  • sposobnost pozornog slušanja
  • efikasnu komunikaciju
  • samouvjerenost
  • fleksibilanost
  • sposobnost održavanja ugodne atmosfere
  • optimističnost
  • sposobnost primjenjivanja određene strategije ovisno o prodajnom razgovoru
  • integritet
  • pregovaračke vještine
  • sposobnost usmjeravanja razgovora prema svom zadanom cilju
  • znati kada treba završiti prodajni razgovor
  • znati na koji način zaključiti prodaju

Kome je trening namijenjen?

  • Mendžerima i voditeljima prodaje te svim prodajnim stručnjacima i ljudima koji rade u B2B i B2C okruženju te koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine, graditi dobre poslovne i partnerske odnose u svrhu unaprijeđenja profitabilnosti organizacije i osobnog razvoja.
  • Individualno – svima vama koji želite steći učinkovite prodajne vještine, graditi odnose s kupcima i unaprijediti profitabilnost svoje organizacije i osobnog razvoja.

Ciljevi treninga

  • Razvoj i unaprijeđenje prodajnih znanja i vještina u svim fazama prodajnog rada
  • Upoznavanje strukture prodajnog rada
  • Upoznavanje različitih pristupa kupcima u različitim prodajnim situacijama
  • Upoznavanje osnovnih komunikacijskih tehnika za lakšu suradnju s kupcima
  • Podizanje razine kompetencija djelatnika zbog lakšeg ostvarenja prodajnih ciljeva
  • Razmijena iskustva i stjecanje novih saznanja
  • Unaprijeđenje vještina kojima se mogu oplemeniti kupovne potrebe kupaca
  • Podizanje kompetencija prodajnih stručnjaka
  • Utvrđivanje vrijednosti svojih proizvoda/usluga
  • Definiranje kako prilagoditi prodajni pristup različitim tipovima kupaca
  • Izgradnja odnosa s kupcima
  • Samouvjerenost i otvorenost
  • Zaključivanje prodaje

Pregled treninga osnovnih prodajnih vještina

  • Uvod i ciljevi programa
  • Uloga i zadaci ljudi u prodaji
  • Kako ostvarujemo prodajni rezultat
  • Osnovne pretpostavke uspješne komunikacije
  • Komunikacijski proces u službi prodaje
  • Govor tijela u prodaji
  • Tehnika pitanja za uspješno vođenje prodajnih razgovora
  • Slušanjem do vrijednih informacija
  • Struktura i faze prodajnog razgovora
  • Prvi dojam i uspostavljanje kontakta
  • Otkrivanje očekivanja i utvrđivanje potreba kupaca
  • Predstavljanje rješenja i argumentacija
  • Odluka i zaključak prodajnog razgovora
  • Akcijski plan

Proago trening prodajnih vještina gradi održivu konkurentsku prednost te omogućava prodajnim stručnjacima da se stečenim znanjima i vještinama izdvoje u moru konkurencije. Proago treninzi koncipirani su na dinamičan, praktičan, jednostavan i zabavan način koji omogućava polaznicima profesionalni i osobni razvoj, te usvajanje tehnika i strategija za prodajnu izvrsnost kojima će graditi čvrste partnerske odnose s kupcima i s lakoćom ostvarivati svoje rezultate.