„Komunikacija je ključ svakog osobnog i poslovnog uspjeha!“
Paul J. Meyer
Komunikacijske vještine nam u poslovnom svijetu omogućavaju svladavanje svakodnevnih izazova, izbjegavanje konfliktnih situacija, stvaranje odličnih odnosa s klijentima kao i skladnih odnosa sa zaposlenicima čime se povećava učinkovitost tima, motiviranost, kreativnost i profitabilnost cjelokupne organizacije.
“Mijenjajući sebe, mijenjamo i druge”
Mijenjajući sebe mijenjamo i druge
Svaka promjena počinje od nas samih. Ako u svakodnevnoj komunikaciji usvojimo nova komunikacijska znanja i vještine, to će primijetiti i naša okolina – kolege, voditelji, obitelj, prijatelji kao uostalom i svi ostali ljudi sa kojima smo u kontaktu. Time ćemo i njih motivirati da preispitaju svoj način komunikacije sa nama i da unesu pozitivne promjene.
Kome je trening namijenjen?
- Višem i srednjem menadžmentu, menadžerima, stručnjacima, voditeljima timova ili projekata, prodajnim predstavnicima, svim djelatnicima koji su u kontaktu sa strankama ili kupcima,kao i svim poslovnim ljudima čiji se posao odvija u dinamičnom okruženju te koji imaju razumijevanje kako komunikacijska znanja i vještine mogu utjecati na povećanje uspješnosti u njihovoj organizaciji i u jednostavnijem ostvarivanju zadanih ciljeva.
- Individualno – svima vama koji želite poboljšati svoje komunikacijske vještine bilo u privatnom ili poslovnom životu.
Ciljevi treninga
- Razviti učinkovite tehnike komuniciranja
- Osvjestiti sposobnost zapažanja kao preduvjeta uspješne komunikacije
- Prepoznati komunikacijske stilove kod drugih ljudi i prilagođavati vlastitu komunikaciju
- Podići razinu učinkovitosti
- Svladati prepreke u komunikaciji i izbjeći konfliktne situacije
- Aktivno slušati i znati zašto je to važno
- Znati voditi razgovor postavljajući otvorena pitanja
- Osvjestiti važnost neverbalne komunikacije i naučiti tumačiti znakove neverbalne komunikacije
- Osvjestiti važnost pozitivnog izražavanja i razmišljanja
- Davati povratnu informaciju podjednako kolegama i nadređenima bilo da se radi o pohvali ili kritici
- Unaprijediti asertivno izražavanje
Pregled treninga komunikacijskih vještina
- Uvod u komunikaciju
- Komunikacijski proces i njegove komponente
- Smetnje u komunikaciji
- Osnovne pretpostavke uspješne komunikacije
- Neverbalna komunikacija
- Pozitivnim mišljenjem do kvalitetnije komunikacije
- Aktivno slušanje
- Tehnika pitanja kao alat za učinkovitu komunikaciju
- Asertivnost
- Usklađivanje – rapport i tehnike
- Racionalni i emocionalni faktori – kako utjecati na pozitivan ishod komunikacije
- Tipovi sugovornika/kako ih prepoznati
- Naš komunikacijski model i kako se prilagoditi potrebama sugovornika
- Što su prigovori sugovornika?
- Vrste prigovora
- Kako upravljati prigovorima
- Davanje povratne informacije
- Akcijski plan
Svrsishodna komunikacija, jasno komunicirana strategija poslovanja te jasno postavljeni ciljevi, povratna informacija o radu i odnosu, kako i uzajamno pokazivanje poštovanja predstavljaju najbolje prakse koje proizlaze iz dobre komunikacije. Dobra komunikacija pomaže u lakšem ostvarivanju poslovne izvrsnosti svakog pojedinog zaposlenika, menadžera pa i timova što rezultira boljim poslovnim učinkom.
Bez dobre komunikacije nedostaje i motivirano radno okruženje te se povećava vjerojatnost za izbijanje sukoba među zaposlenicima što će posljedično biti vidljivo i klijentima, a to će se u negativnom smislu reflektirati i na konačni poslovni rezultat.
Zbog svega navedenog izuzetno je važno posvetiti vrijeme i trud u uspostavljanje efikasne i dobre komunikacije unutar svakog poduzeća.