Proago provodi i objavljuje tematska istraživanja koja se objavljuju u Poslovnom savjetniku, a referiraju u emisijama na Novoj TV, HTV-u, Kapital Network-u, dnevnom tisku, Večernjem listu i Jutarnjem listu kao i portalima suvremena.hr i business.hr. Proago, na taj način, pridonosi razini informiranosti poduzetnika u Republici Hrvatskoj i regiji približavajući metodologiju za činjenično donošenje odluka (Fact Based management) krajnjim korisnicima.
Proago provodi istraživanja
Za tvrtke
U današnje vrijeme brzih promjena i sve zahtjevnijih potrošača, menadžerima se postavljaju kontinuirani zahtjevi za promjenama i unaprijeđenjima poslovanja, kako bi njihove tvrtke opstale u sve zahtjevnijem konkurentskom okruženju. Iz godine u godinu ambiciozni planovi povećavaju potrebu za donošenjem poslovnih odluka u relanom vremenu, prije konkurencije, a temeljene na činjenicama.
Interna istraživanja
- Istraživanje stavova zaposlenih
- Procjena zaposlenika
- Korporativna kultura
- Timski rad
- Suradnja među odjelima
- Procjena menadžment tima
- Priprema za trening
- Ocjena treninga
- Analiza ambicija radnika
- Razvoj kompetencija
- Profesionalna orijentacija
- Usmjerenost kupcima
- Servis kupcu
- Stavovi o viziji i misiji
- Motiviranje za zadatke
- Leadership
Externa istraživanja
- Istraživanje stavova kupaca
- Istraživanje potreba kupaca
- Tržišna pozicija brenda
- Navike kupaca
- Snimanje konkurencije
- Servis kupaca
- Svijest o brendu
- Istraživanje tržišta pred lansiranje novog proizvoda
- Zadovoljstvo uslugom
- Ciljana istraživanja na web stranici
- KPI (Key Performance Indicators) istraživanja
Individualno
Izrada istraživanja za doktorske disertacije, magistarske, izvorne znanstvene članke i diplomske radove.
Neprofitne organizacije
Istraživanje zadovoljstva sudionika kongresa, konferencija i simpozija.