Proago u medijima

Proago provodi i objavljuje tematska istraživanja koja se objavljuju u Poslovnom savjetniku, a referiraju u emisijama na Novoj TV, HTV-u, Kapital Network-u, dnevnom tisku, Večernjem listu i Jutarnjem listu kao i portalima suvremena.hr i business.hr. Proago, na taj način, pridonosi razini informiranosti poduzetnika u Republici Hrvatskoj i regiji približavajući metodologiju za činjenično donošenje odluka (Fact Based management) krajnjim korisnicima.


Proago provodi istraživanja

Za tvrtke

U današnje vrijeme brzih promjena i sve zahtjevnijih potrošača, menadžerima se postavljaju kontinuirani zahtjevi za promjenama i unaprijeđenjima poslovanja, kako bi njihove tvrtke opstale u sve zahtjevnijem konkurentskom okruženju. Iz godine u godinu ambiciozni planovi povećavaju potrebu za donošenjem poslovnih odluka u relanom vremenu, prije konkurencije, a temeljene na činjenicama.


Interna istraživanja

  • Istraživanje stavova zaposlenih
  • Procjena zaposlenika
  • Korporativna kultura
  • Timski rad
  • Suradnja među odjelima
  • Procjena menadžment tima
  • Priprema za trening
  • Ocjena treninga
  • Analiza ambicija radnika
  • Razvoj kompetencija
  • Profesionalna orijentacija
  • Usmjerenost kupcima
  • Servis kupcu
  • Stavovi o viziji i misiji
  • Motiviranje za zadatke
  • Leadership

Externa istraživanja

  • Istraživanje stavova kupaca
  • Istraživanje potreba kupaca
  • Tržišna pozicija brenda
  • Navike kupaca
  • Snimanje konkurencije
  • Servis kupaca
  • Svijest o brendu
  • Istraživanje tržišta pred lansiranje novog proizvoda
  • Zadovoljstvo uslugom
  • Ciljana istraživanja na web stranici
  • KPI (Key Performance Indicators) istraživanja

Individualno

Izrada istraživanja za doktorske disertacije, magistarske, izvorne znanstvene članke i diplomske radove.


Neprofitne organizacije

Istraživanje zadovoljstva sudionika kongresa, konferencija i simpozija.