Vještine delegiranja

“Delegirati znači dopustiti drugima da postanu stručnjaci…”

Zašto je važno delegiranje poslova i zadataka?

Zaposlenici koji osjećaju da im se vjeruje i da ih poštuju, imaju tendenciju za veću razinu predanosti prema poslu, prema nadređenima, a posebno prema organizaciji.

U menadžmentu, delegiranje zadataka i poslova je vrlo bitan element jer ono osnažuje tim, gradi povjerenje i pomaže u profesionalnom razvoju. Istodobno, menadžeri razvijaju sposobnost odlučivanja na temelju činjenica i primjera te određuju tko je najprikladniji za rješavanje određenog zadatka ili projekta. Delegiranjem se odaje povjerenje i poštovanje prema timu i njihovim sposobnostima te se delegiranjem zadataka razvijaju nove vještine i znanja čime se priprema njihova odgovornost za buduće zadatke i projekte.

“Snažan vođa poznaje se po delegiranju”

Delegiranje može predstavljati priliku da se olakšaju radni zadatci no ono predstavlja puno više od toga jer pruža zaista vrijedne mogućnosti učenja, razvoja i odgovornosti vašem timu. Jedna od većih grešaka koju menadžment može učiniti je ne delegirati zadatke zbog nesigurnosti, straha, navike ili nepovjerenja. Osim što se delegiranjem pruža mogućnost razvoja i napretka, nakon određenog vremena koji je potreban pojedincu za savladavanje novih izazova i zadataka, menadžmentu ostaje dodatno slobodno vrijeme za posvećivanju drugim zadatcima ili projektima.


Kome je trening namijenjen?

  • Višem i srednjem menadžmentu, mendžerima, voditeljima odjela i njihovim timovima te svim poslovnim ljudima koji rade u timovima i žele steći vještine za kvalitetno delegiranje radnih zadataka.
  • Individualno – svima vama koji želite razviti učinkovite vještine delegiranja zadataka u privatnom ili poslovnom kontekstu.

Ciljevi treninga

  • Osvijestiti koje su prednosti učinkovitog delegiranja
  • Razumjeti važnost delegiranja za razvoj zaposlenih
  • Osvjestiti našu vodeću funkciju – da svoju moć upotrebljavamo u službi vođenja – razvoja zaposlenika i samoga sebe
  • Razumjeti delegiranje kao razvojni alat
  • Naučiti što se smije delegirati, a što ne
  • Naučiti kako znati, kome delegirati i što
  • Osvjestiti što je odlučivanje i kako donijeti pravu odluku
  • Razumjeti kako efikasnim delegiranjem poboljšati organizaciju posla
  • Osvjestiti utjecaj delegiranja na motivaciju zaposlenika

Pregled treninga vještina delegiranja

  • Uvod u program
  • Načini razvoja ljudskih potencijala
  • Razumijevanje delegiranja
  • Što je delegiranje
  • Delegiranje i odgovornost
  • Faze delegiranje
  • Koristi od delegiranja
  • Što treba delegirati
  • Koje aktivnosti ne treba delegirati
  • 6 Pravila uspješnog delegiranja
  • Strahovi kod delegiranja
  • Zašto neki ne delegiraju
  • Prednosti kod delegiranja
  • Individualni akcijski plan

Uspješnim i kvalitetnim delegiranjem povećava se osjećaj povjerenja, predanost podređenih, unaprijeđuje se produktivnost te se osigurava da pravi ljudi izvršavaju zadatke koji im najbolje odgovaraju i koje izvršavaju s visokom razinom motivacije i učinkovitosti.