Prodajne i komunikacijske vještine

„Učinkovitim prodajnim i komunikacijskim vještinama gradite partnerske odnose i uspostavljate povjerenje na putu do cilja“

Željko Šundov

Uspostavom povjerenja i građenjem odnosa do prodajne izvrsnosti

Kako bi prodajni razgovor bio produktivan i učinkovit, kupci trebaju razumijeti što im se govori, uvidjeti vrijednost onoga što im se predstavlja i vjerovati u ono što im se nudi.

Uspjeh u prodaji je nedostižan ukoliko se ne komunicira jasno i uvjerljivo. Iako je tehnologija danas vrlo uznapredovala te prodajni stručnjaci sada imaju pristup različitim komunikacijskim alatima i uređajima, još uvijek postoje brojne prepreke za učinkovitu komunikaciju u prodaji. Iz tog razloga kako bi prodaja bila što učinkovitija, osim prodajnih vještina vrlo važnu ulogu imaju i komunikacijske vještine. Uspješni prodavači mogu srušiti prepreke, izgraditi povjerenje i lakše se povezati sa svojim kupcima, a učinkovita komunikacija sa svojim kupcima otvara ključne mogućnosti za postavljanje pravih pitanja, razumijevanje potreba vaših klijenata i pružanje pravog rješenja.  

„Važno je kako prodajete. Važan je vaš postupak. No, više je važno kako se osjećaju vaši kupci kad stupe u kontakt s vama“

Tiffani Bova

Šest ključnih elemenata za učinkovitu prodajnu komunikaciju:

  • Asertivnost
  • Autentičnost
  • Otvorenost
  • Empatija
  • Jasnoća
  • Pozorno slušanje

Stečene vještine za učinkovitu prodajnu komunikaciju moraju se povezati s ključnim prodajnim vještinama kako bi se upotpunila cjelina izvrsnosti i kompetencija te kako bi prodajni stručnjak donosio odlične poslovne i prodajne rezultate i dugoročne odnose s kupcima. Stjecanjem prodajnih i komunikacijskih vještina, prodajni tim je kompetentan za bilo koju vrstu interakcije, za sve izazove i moguće prepreke koje donosi B2B i B2C poslovanje.


Ključne prodajne vještine za uspješnu prodaju:

  • Kvalitetna prezentacija i ukazivanje na vrijednosti
  • Izvrsna pripremljenost
  • Vještine aktivnog slušanja
  • Otpornost, čvrstina i pregovaranje
  • Empatija
  • Spremnost na promjenu strategije
  • Samomotiviranost i konkurentnost
  • Uspostava povjerenja s kupcem
  • Postavljanje otvorenih pitanja
  • Autoritet
  • Tehnološka prilagodljivost
  • Istraživačke vještine
  • Poznavanje proizvoda i prilagodba njegovih svojstava potrebama kupaca

Naši treninzi omogućavaju razvoj slijedećih znanja i vještina:

  • Poboljšanje prodajne vještine razumijevanjem važnosti komunikacije u prodaji
  • Razvijanje izvrsnih komunikacijskih i interpersonalnih vještina u prodaji
  • Razvijanje aktivnog slušanja klijenata tijekom procesa prodaje
  • Razvijanje vještina za izgradnju kvalitetnog i partnerskog odnosa s klijentima
  • Razvijanje izvrsnih prodajnih vještina koje vode ka izvrsnim rezultatima
  • Unapređenje prodajnih vještina kroz NLP tehnike
  • Razvijanje konceptualnih vještina
  • Poboljšanje vještina planiranja
  • Korištenje procesa prodajnog planiranja
  • Savladavanje učinkovitog telefonskog razgovora u prodaji
  • Sposobnost donošenja jasnih i ispravnih odluka
  • Sposobnost prodajnog prezentiranja na pravi način
  • Uspješno vladanje prigovorima u prodaji
  • Upravljanje vremenom
  • Sposobnost uspješnog pregovaranja
  • Sposobost motiviranja suradnika i Feedback

Treninzi se provode:

  • Javni
  • In-house
  • Online