„Učinkovitim prodajnim i komunikacijskim vještinama gradite partnerske odnose i uspostavljate povjerenje na putu do cilja“
Željko Šundov
Uspostavom povjerenja i građenjem odnosa do prodajne izvrsnosti
Kako bi prodajni razgovor bio produktivan i učinkovit, kupci trebaju razumijeti što im se govori, uvidjeti vrijednost onoga što im se predstavlja i vjerovati u ono što im se nudi.
Uspjeh u prodaji je nedostižan ukoliko se ne komunicira jasno i uvjerljivo. Iako je tehnologija danas vrlo uznapredovala te prodajni stručnjaci sada imaju pristup različitim komunikacijskim alatima i uređajima, još uvijek postoje brojne prepreke za učinkovitu komunikaciju u prodaji. Iz tog razloga kako bi prodaja bila što učinkovitija, osim prodajnih vještina vrlo važnu ulogu imaju i komunikacijske vještine. Uspješni prodavači mogu srušiti prepreke, izgraditi povjerenje i lakše se povezati sa svojim kupcima, a učinkovita komunikacija sa svojim kupcima otvara ključne mogućnosti za postavljanje pravih pitanja, razumijevanje potreba vaših klijenata i pružanje pravog rješenja.
„Važno je kako prodajete. Važan je vaš postupak. No, više je važno kako se osjećaju vaši kupci kad stupe u kontakt s vama“
Tiffani Bova
Šest ključnih elemenata za učinkovitu prodajnu komunikaciju:
- Asertivnost
- Autentičnost
- Otvorenost
- Empatija
- Jasnoća
- Pozorno slušanje
Stečene vještine za učinkovitu prodajnu komunikaciju moraju se povezati s ključnim prodajnim vještinama kako bi se upotpunila cjelina izvrsnosti i kompetencija te kako bi prodajni stručnjak donosio odlične poslovne i prodajne rezultate i dugoročne odnose s kupcima. Stjecanjem prodajnih i komunikacijskih vještina, prodajni tim je kompetentan za bilo koju vrstu interakcije, za sve izazove i moguće prepreke koje donosi B2B i B2C poslovanje.
Ključne prodajne vještine za uspješnu prodaju:
- Kvalitetna prezentacija i ukazivanje na vrijednosti
- Izvrsna pripremljenost
- Vještine aktivnog slušanja
- Otpornost, čvrstina i pregovaranje
- Empatija
- Spremnost na promjenu strategije
- Samomotiviranost i konkurentnost
- Uspostava povjerenja s kupcem
- Postavljanje otvorenih pitanja
- Autoritet
- Tehnološka prilagodljivost
- Istraživačke vještine
- Poznavanje proizvoda i prilagodba njegovih svojstava potrebama kupaca
Naši treninzi omogućavaju razvoj slijedećih znanja i vještina:
- Poboljšanje prodajne vještine razumijevanjem važnosti komunikacije u prodaji
- Razvijanje izvrsnih komunikacijskih i interpersonalnih vještina u prodaji
- Razvijanje aktivnog slušanja klijenata tijekom procesa prodaje
- Razvijanje vještina za izgradnju kvalitetnog i partnerskog odnosa s klijentima
- Razvijanje izvrsnih prodajnih vještina koje vode ka izvrsnim rezultatima
- Unapređenje prodajnih vještina kroz NLP tehnike
- Razvijanje konceptualnih vještina
- Poboljšanje vještina planiranja
- Korištenje procesa prodajnog planiranja
- Savladavanje učinkovitog telefonskog razgovora u prodaji
- Sposobnost donošenja jasnih i ispravnih odluka
- Sposobnost prodajnog prezentiranja na pravi način
- Uspješno vladanje prigovorima u prodaji
- Upravljanje vremenom
- Sposobnost uspješnog pregovaranja
- Sposobost motiviranja suradnika i Feedback
Treninzi se provode:
- Javno
- In-house
- Online