Umijeće digitalnog komuniciranja – Pitanja i odgovori

1) Koja su predznanja potrebna za pohađanje OSNOVNOG MASTERCLASSA programa UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA, PROAGO AKADEMIJE?

Za OSNOVNI MASTERCLASS nema posebnih preduvjeta osim osnovne digitalne i IT pismenosti te posjedovanje uređaja i Internet veze za praćenje online predavanja putem Zoom aplikacije.

2) Koja su predznanja potrebna za pohađanje NAPREDNOG MASTERCLASSA programa UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA, PROAGO AKADEMIJE?

  • Odslušan OSNOVNI MASTERCLASS
  • Osnovna digitalna IT pismenost – upotreba Microsoft Office alata (word, xls, ppt) i osnovnih internet browsera (poput Chromea), korištenje e-maila i e-mail komunikacije u privatnom i poslovnom okruženju, osnovno snalaženje (pregledavanje objava, komunikacija i objavljivanje sadržaja) na razini privatnog korištenja Facebook, Instagram i YouTube će olakšati praćenje programa no nije obavezno. Posjedovanje adekvatnog uređaja (laptop, osobno računalo, monitor, kameru, slušalice, mikrofon…) i Internet veze za neometano praćenje online nastave putem Zoom aplikacije.

3) Na koji način funkcionira OSNOVI MASTERCLASS i postoje li neki rokovi za prijavu ili dodatni zahtjevi?

U okviru predavanja na OSNOVNOM MASTERCLASSU uče se osnovna znanja o marketingu i digitalnoj komunikaciji te ih se dodatno proširuje sa najaktualnijim trendovima, strategijama te znanjima i vještinama koja su potrebna za ostvarivanje uspješne komunikacije sa svojim korisnicima. Detaljan opis možete pronaći u opisu programa UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA, OSNOVNI MASTERCLASS.

Početak OSNOVNOG MASTERCLASSA je 25.10. i trajanje se predviđa do 29.10.2021.

Vrijeme održavanja: svaki radni dan od 13:00 – 16:00 sati

Finalni rok za prijavu na OSNOVNI MASTERCLASS je 24.10.2021. do 00:00 sati

4) Na koji način funkcionira NAPREDNI MASTERCLASS i postoje li neki rokovi za prijavu ili dodatni zahtjevi?

NAPREDNI MASTERCLASS bazira se na stvaranju iskustva za sve polaznike jer je iskustvo temelj svakog kvalitetnog znanja. Zato u NAPREDNOM MASTERCLASSU svaki polaznik priprema i postavlja vlastitu digitalnu kampanju uz mentorstvo predavača i uz pomoć ostalih polaznika (jer nas tuđa iskustva i znanja uvijek obogaćuju) u trajanju od 3 radna dana. Detaljan opis možete pronaći u opisu programa UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA, NAPREDNI MASTERCLASS.

Prilikom prijave na NAPREDNI MASTERCLASS potrebno je u roku od tri dana od prijave i ostvarene uplate dostaviti informacije o željenoj kampanji i komunikaciji koju planirate postaviti u skoroj budućnosti i želite ostvariti kroz ovaj program. Za navedeno potrebno je popuniti obrazac u nastavku. Priloženi obrazac dobit će svaki polaznik prilikom prijave na svoj e-mail.

Početak NAPREDNOG MASTERCLASSA je 3.11. i trajanje se predviđa do 23.11.2021.

Vrijeme održavanja: svaki radni dan od 13:00 – 16:00

Finalni rok za prijavu na NAPREDNI MASTERCLASS je 26.10.2021. do 16:00 sati

Kako bi vam vaš mentor i predavač mogao posvetiti što više vremena i dati što kvalitetnije savjete konkretno za vaš slučaj i komunikaciju imajte na umu da što se prije prijavite stvarate prostor za kvalitetniju komunikaciju između vas i mentora i samim time osiguravate i vašim korisnicima veće zadovoljstvo u komunikaciji sa vašim proizvodima i uslugama.

5) Koja ću sve znanja i vještine naučiti u sklopu programa UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA – OSNOVNI MASTERCLASS?

  • Razumijevanje marketinga i njegove uloge u poslovanju
  • Razumijevanje digitalnog svijeta, potrebe za kontinuiranom prisutnošću i zašto je digitalna komunikacija presudna u vašem poslovanju
  • Najnoviji digitalni komunikacijski trendovi i kako ih iskoristiti u vlastitom poslovanju
  • Što nam je sve potrebno i kako (za)početi, postaviti i kreirati upečatljive i uspješne marketinške kampanje uz pomoć različitih digitalnih alata
  • Razlika između omnichanel i integrirane marketinške komunikacije i njihov značaj
  • Razumijevanje vlastite ponude i otkrivanje prednosti i slabosti svog poslovanja te prilika i prijetnji na tržištu putem SWOT analize
  • Kako definirati publiku i ciljano joj se obraćati
  • Kako nam definiranje korisničkog putovanja (Customer journey) i korisničkih persona (Buying persona) pomaže u formiranju komunikacijskih poruka
  • Formiranje različitih komunikacijskih strategija te potrebna znanja i vještine za kreiranje učinkovite marketinške poruke za različite digitalne medije i kanale
  • Kako pokrenuti društveni medij i koju komunikacijsku strategiju koristiti
  • Specifičnosti, zakonitosti, pravila i trendovi pojedinih digitalnih medija i kanala – Facebook, Instagram, e-mail marketing, YouTube, web sjedište …
  • Kako bolje razumjeti svoje korisnike – kome, kada i kako se obraćamo, a da bi ostvarili uspjeh
  • Kako podignuti svijest o svom proizvodu i/ili usluzi putem digitalne komunikacije
  • Kako kreirati budžet za određene kampanje i digitalne kanale
  • Što je SEO i zašto je važna optimizacija sadržaja
  • WordPress i izrada web stranica koje ostavljaju jak dojam na korisnike
  • Kako pisati za web i  koje tehnike koristiti za osmišljavanje blogova i web sadržaja
  • Content marketing i AIDA koncept
  • Kreiranje i postavljanje obrazaca za prijavu na web stranici
  • E-mail marketing i kako komunikacija putem newslettera pospješuje poslovanje
  • Što su to konverzije i zašto su bitne
  • Zašto su video oglasi upečatljiviji i zanimljiviji od drugih
  • Provedba istraživanja ključnih riječi za neki proizvod i/ili uslugu
  • Na koji način implementirati ključne riječi u svoje sadržaje
  • Kako s ključnim riječima optimizirati sadržaje i podignuti SEO optimizaciju
  • Upotreba digitalnih marketinških termina i terminologije

6) Koja ću sve znanja i vještine naučiti u sklopu programa UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA – NAPREDNI MASTERCLASS?

  • Planiranje digitalne kampanje – definiranje svih potrebnih komunikacijskih elemenata i kreiranje digitalnog marketinškog briefa
  • Postavljanje funkcionalnih vremenskih okvira
    • Određivanje mjerljivih komunikacijskih ciljeva
    • Definiranje vrijednosti i korisnosti za korisnika – određivanje USPa koji će biti komunicirani u kampanji
    • Definiranje targeta
    • Definiranje komunikacijskog tona
    • Postavljanje budžeta
  • SEO – optimizacija sadržaja i odabir i upotreba ključnih riječi
  • Oblikovanje komunikacijske poruke i prilagodba komunikacije za različite digitalne kanale i medije
  • web sjedište kao osnovni komunikacijski kanal i podrška u komunikaciji
    • kreiranje i postavljanje landing pagea
    • kreiranje oglasa za Google Ads i postavljanje kampanje
    • komunikacija na FB – kreiranje različitih objava i postavljanje kampanje u FB ads manageru
    • oblikovanje komunikacije za IG i kreiranje različitih objava
    • postavljanje e-mail kampanje

7) Koje digitalne alate ću naučiti koristiti u sklopu programa UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA – OSNOVNI MASTERCLASS

U sklopu OSNOVNOG MASTERCLASSA biti će navedeni svi digitalni alati koji nam mogu pomoći u kreiranju i praćenju rezultata digitalne komunikacije kao što su Googlov alat za planiranje ključnih riječi, Facebook i Facebook manager, Instagram, YouTube, Google Ads, Google Analytics, WordPress itd. Uz navedeno polaznicima će biti objašnjena svrha navedenih alata i zašto i u kojim prilikama je potrebno koristiti navedene alate.

8) Koja je cijena OSNOVNOG MASTERCLASSA – u programu UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA PROAGO AKADEMIJE?

Cijena OSNOVNOG MASTERCLASSA iznosi …..

9) Koja je cijena NAPREDNOG MASTERCLASSA – u programu UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA PROAGO AKADEMIJE?

Cijena NAPREDNOG MASTERCLASSA iznosi …..

10) Koji su uvjeti plaćanja za program UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA i postoje li neke razlike i/ili rokovi po pitanju OSNOVNOG i NAPREDNOG MASTERCLASSA?

Uvjeti plaćanja:

1. Fizičke osobe – plaćanje općom uplatnicom ili internet bankarstvom (virman)
Plaćanje je moguće izvršiti putem internet bankarstvom ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti u Republici Hrvatskoj. Putem e-maila bit će vam poslani svi podaci za izvšenje uplate. Valuta plaćanja je HRK (hrvatska kuna). Uplatu je potrebno izvršiti najkasnije 2 dana prije početka programa.

2. Pravne osobe – virmansko plaćanje
Kod pravnih osoba/subjekata, na svoju e-mail adresu dobit ćete ponudu sa svim potrebnim podacima za izvršenje uplate. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl. Uplatu je potrebno izvršiti najkasnije 2 dana prije početka programa.

11) Postoji li na kraju OSNOVNOG i/ili NAPREDNOG MASTERCLASSA ISPIT ZNANJA?

Trenutno ne postoji nikakav ispit znanja na kraju završenog programa.

12) Hoću li dobiti neku potvrdu ili certifikat o položenom programu?

Pri završetku programa dobivate certifikat PROAGO AKADEMIJE o položenom programu.

Tvrtka Proago d.o.o. kroz svoje poslovno djelovanje, treninge i edukacije već više od 20 godina potiče i prenosi znanja, alate, metode i vještine poslovnog upravljanja. Tvrtka Proago svojim poslovnim (globalnim) djelovanjem potiče razvoj poslovanja i poslovnih sposobnosti svojih klijenata, zajednice i društva u cjelini. Također, potiče potiče razvoj ljudskih potencijala, stvaranje profita i ostvarivanje poslovnih ciljeva kojima se ostvaruje poslovna izvrsnost i održiva uspješnost.