1) Koja su predznanja potrebna za pohađanje OSNOVNOG MASTERCLASSA programa UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA, PROAGO AKADEMIJE?
Za OSNOVNI MASTERCLASS nema posebnih preduvjeta osim osnovne digitalne i IT pismenosti te posjedovanje uređaja i Internet veze za praćenje online predavanja putem Zoom aplikacije.
2) Koja su predznanja potrebna za pohađanje NAPREDNOG MASTERCLASSA programa UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA, PROAGO AKADEMIJE?
- Odslušan OSNOVNI MASTERCLASS
- Osnovna digitalna IT pismenost – upotreba Microsoft Office alata (word, xls, ppt) i osnovnih internet browsera (poput Chromea), korištenje e-maila i e-mail komunikacije u privatnom i poslovnom okruženju, osnovno snalaženje (pregledavanje objava, komunikacija i objavljivanje sadržaja) na razini privatnog korištenja Facebook, Instagram i YouTube će olakšati praćenje programa no nije obavezno. Posjedovanje adekvatnog uređaja (laptop, osobno računalo, monitor, kameru, slušalice, mikrofon…) i Internet veze za neometano praćenje online nastave putem Zoom aplikacije.
3) Na koji način funkcionira OSNOVI MASTERCLASS i postoje li neki rokovi za prijavu ili dodatni zahtjevi?
U okviru predavanja na OSNOVNOM MASTERCLASSU uče se osnovna znanja o marketingu i digitalnoj komunikaciji te ih se dodatno proširuje sa najaktualnijim trendovima, strategijama te znanjima i vještinama koja su potrebna za ostvarivanje uspješne komunikacije sa svojim korisnicima. Detaljan opis možete pronaći u opisu programa UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA, OSNOVNI MASTERCLASS.
Početak OSNOVNOG MASTERCLASSA je 25.10. i trajanje se predviđa do 29.10.2021.
Vrijeme održavanja: svaki radni dan od 13:00 – 16:00 sati
Finalni rok za prijavu na OSNOVNI MASTERCLASS je 24.10.2021. do 00:00 sati
4) Na koji način funkcionira NAPREDNI MASTERCLASS i postoje li neki rokovi za prijavu ili dodatni zahtjevi?
NAPREDNI MASTERCLASS bazira se na stvaranju iskustva za sve polaznike jer je iskustvo temelj svakog kvalitetnog znanja. Zato u NAPREDNOM MASTERCLASSU svaki polaznik priprema i postavlja vlastitu digitalnu kampanju uz mentorstvo predavača i uz pomoć ostalih polaznika (jer nas tuđa iskustva i znanja uvijek obogaćuju) u trajanju od 3 radna dana. Detaljan opis možete pronaći u opisu programa UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA, NAPREDNI MASTERCLASS.
Prilikom prijave na NAPREDNI MASTERCLASS potrebno je u roku od tri dana od prijave i ostvarene uplate dostaviti informacije o željenoj kampanji i komunikaciji koju planirate postaviti u skoroj budućnosti i želite ostvariti kroz ovaj program. Za navedeno potrebno je popuniti obrazac u nastavku. Priloženi obrazac dobit će svaki polaznik prilikom prijave na svoj e-mail.
Početak NAPREDNOG MASTERCLASSA je 3.11. i trajanje se predviđa do 23.11.2021.
Vrijeme održavanja: svaki radni dan od 13:00 – 16:00
Finalni rok za prijavu na NAPREDNI MASTERCLASS je 26.10.2021. do 16:00 sati
Kako bi vam vaš mentor i predavač mogao posvetiti što više vremena i dati što kvalitetnije savjete konkretno za vaš slučaj i komunikaciju imajte na umu da što se prije prijavite stvarate prostor za kvalitetniju komunikaciju između vas i mentora i samim time osiguravate i vašim korisnicima veće zadovoljstvo u komunikaciji sa vašim proizvodima i uslugama.
5) Koja ću sve znanja i vještine naučiti u sklopu programa UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA – OSNOVNI MASTERCLASS?
- Razumijevanje marketinga i njegove uloge u poslovanju
- Razumijevanje digitalnog svijeta, potrebe za kontinuiranom prisutnošću i zašto je digitalna komunikacija presudna u vašem poslovanju
- Najnoviji digitalni komunikacijski trendovi i kako ih iskoristiti u vlastitom poslovanju
- Što nam je sve potrebno i kako (za)početi, postaviti i kreirati upečatljive i uspješne marketinške kampanje uz pomoć različitih digitalnih alata
- Razlika između omnichanel i integrirane marketinške komunikacije i njihov značaj
- Razumijevanje vlastite ponude i otkrivanje prednosti i slabosti svog poslovanja te prilika i prijetnji na tržištu putem SWOT analize
- Kako definirati publiku i ciljano joj se obraćati
- Kako nam definiranje korisničkog putovanja (Customer journey) i korisničkih persona (Buying persona) pomaže u formiranju komunikacijskih poruka
- Formiranje različitih komunikacijskih strategija te potrebna znanja i vještine za kreiranje učinkovite marketinške poruke za različite digitalne medije i kanale
- Kako pokrenuti društveni medij i koju komunikacijsku strategiju koristiti
- Specifičnosti, zakonitosti, pravila i trendovi pojedinih digitalnih medija i kanala – Facebook, Instagram, e-mail marketing, YouTube, web sjedište …
- Kako bolje razumjeti svoje korisnike – kome, kada i kako se obraćamo, a da bi ostvarili uspjeh
- Kako podignuti svijest o svom proizvodu i/ili usluzi putem digitalne komunikacije
- Kako kreirati budžet za određene kampanje i digitalne kanale
- Što je SEO i zašto je važna optimizacija sadržaja
- WordPress i izrada web stranica koje ostavljaju jak dojam na korisnike
- Kako pisati za web i koje tehnike koristiti za osmišljavanje blogova i web sadržaja
- Content marketing i AIDA koncept
- Kreiranje i postavljanje obrazaca za prijavu na web stranici
- E-mail marketing i kako komunikacija putem newslettera pospješuje poslovanje
- Što su to konverzije i zašto su bitne
- Zašto su video oglasi upečatljiviji i zanimljiviji od drugih
- Provedba istraživanja ključnih riječi za neki proizvod i/ili uslugu
- Na koji način implementirati ključne riječi u svoje sadržaje
- Kako s ključnim riječima optimizirati sadržaje i podignuti SEO optimizaciju
- Upotreba digitalnih marketinških termina i terminologije
6) Koja ću sve znanja i vještine naučiti u sklopu programa UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA – NAPREDNI MASTERCLASS?
- Planiranje digitalne kampanje – definiranje svih potrebnih komunikacijskih elemenata i kreiranje digitalnog marketinškog briefa
- Postavljanje funkcionalnih vremenskih okvira
- Određivanje mjerljivih komunikacijskih ciljeva
- Definiranje vrijednosti i korisnosti za korisnika – određivanje USPa koji će biti komunicirani u kampanji
- Definiranje targeta
- Definiranje komunikacijskog tona
- Postavljanje budžeta
- SEO – optimizacija sadržaja i odabir i upotreba ključnih riječi
- Oblikovanje komunikacijske poruke i prilagodba komunikacije za različite digitalne kanale i medije
- web sjedište kao osnovni komunikacijski kanal i podrška u komunikaciji
- kreiranje i postavljanje landing pagea
- kreiranje oglasa za Google Ads i postavljanje kampanje
- komunikacija na FB – kreiranje različitih objava i postavljanje kampanje u FB ads manageru
- oblikovanje komunikacije za IG i kreiranje različitih objava
- postavljanje e-mail kampanje
7) Koje digitalne alate ću naučiti koristiti u sklopu programa UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA – OSNOVNI MASTERCLASS
U sklopu OSNOVNOG MASTERCLASSA biti će navedeni svi digitalni alati koji nam mogu pomoći u kreiranju i praćenju rezultata digitalne komunikacije kao što su Googlov alat za planiranje ključnih riječi, Facebook i Facebook manager, Instagram, YouTube, Google Ads, Google Analytics, WordPress itd. Uz navedeno polaznicima će biti objašnjena svrha navedenih alata i zašto i u kojim prilikama je potrebno koristiti navedene alate.
8) Koja je cijena OSNOVNOG MASTERCLASSA – u programu UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA PROAGO AKADEMIJE?
Cijena OSNOVNOG MASTERCLASSA iznosi …..
9) Koja je cijena NAPREDNOG MASTERCLASSA – u programu UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA PROAGO AKADEMIJE?
Cijena NAPREDNOG MASTERCLASSA iznosi …..
10) Koji su uvjeti plaćanja za program UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA i postoje li neke razlike i/ili rokovi po pitanju OSNOVNOG i NAPREDNOG MASTERCLASSA?
Uvjeti plaćanja:
1. Fizičke osobe – plaćanje općom uplatnicom ili internet bankarstvom (virman)
Plaćanje je moguće izvršiti putem internet bankarstvom ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti u Republici Hrvatskoj. Putem e-maila bit će vam poslani svi podaci za izvšenje uplate. Valuta plaćanja je HRK (hrvatska kuna). Uplatu je potrebno izvršiti najkasnije 2 dana prije početka programa.
2. Pravne osobe – virmansko plaćanje
Kod pravnih osoba/subjekata, na svoju e-mail adresu dobit ćete ponudu sa svim potrebnim podacima za izvršenje uplate. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl. Uplatu je potrebno izvršiti najkasnije 2 dana prije početka programa.
11) Postoji li na kraju OSNOVNOG i/ili NAPREDNOG MASTERCLASSA ISPIT ZNANJA?
Trenutno ne postoji nikakav ispit znanja na kraju završenog programa.
12) Hoću li dobiti neku potvrdu ili certifikat o položenom programu?
Pri završetku programa dobivate certifikat PROAGO AKADEMIJE o položenom programu.
Tvrtka Proago d.o.o. kroz svoje poslovno djelovanje, treninge i edukacije već više od 20 godina potiče i prenosi znanja, alate, metode i vještine poslovnog upravljanja. Tvrtka Proago svojim poslovnim (globalnim) djelovanjem potiče razvoj poslovanja i poslovnih sposobnosti svojih klijenata, zajednice i društva u cjelini. Također, potiče potiče razvoj ljudskih potencijala, stvaranje profita i ostvarivanje poslovnih ciljeva kojima se ostvaruje poslovna izvrsnost i održiva uspješnost.