Uspjeh počinje na radnom mjestu!

Upravljanje konfliktima – Conflict Management

„Konflikt je neizbježan pratioc života. Ključ je u tome da ga razumijemo i prihvatimo.”

Konflikti su sastavni dio ljudskih odnosa. Proizilaze iz činjenica o ljudskoj prirodi, prije svega da različiti ljudi (sa različitim potrebama, stavovima, interesima) žive i rade zajedno i da međusobno komuniciraju. Postoji uvriježeno mišljenje da je konflikt situacija dvije suprotstavljene strane, dakle da je neminovno da postoje pobjednik i gubitnik.

U poslovnom okruženju, od velikog je značaja imati suradnika, a ne protivnika. Prevencija konflikta i vještine ponašanja u konfliktnim situacijama nam omogućavaju da svaku situaciju potencijalnog rizika prevedemo u situaciju mogućnosti.

Kome je namenjen?

Namijenjen je top i srednjim menadžerima, čiji se posao odvija u okruženju stalne izloženosti konfliktnim situacijama. Program Upravljanje konfliktima je koristan svima koji žele poboljšati svoje performanse u poslovnom, ali i naučiti pravila kojima mogu rješavati konflikte i u privatnom životu.

Koristi za Vas i Vašu organizaciju

Omogućava prepoznavanje funkcionalnog i disfunkcionalnog konflikta, razliku između unutrašnjih i vanjskih konflikta i internih i eksternih konflikta. Trening omogućava prepoznavanje osobnog stila ponašanja u konfliktinim situacijama i učenje metoda za efikasnije upravljanje konfliktima.

Naučit ćete kako primjenama metoda asertivne komunikacije zaustaviti eskalaciju konflikta i kako intervenirati u kriznim situacijama i upravljati konfliktom među članovima svoga tima.

Saznat ćete i bolje razumjeti „teške ljude” i načine kako doći do željenog cilja ili rješenja kako biste smanjili i efekte stresa i lakše razrješiti neugodne situacije.

Sadržaj

  • Mitovi o konfliktu
  • Pojam i vrste konflikata
  • Uzroci konflikata
  • Stilovi ponašanja u konfliktnoj situaciji i kompromis – prilagođavanje stila situaciji
  • Mapiranje potreba/interesa i strahova
  • Aktivno slušanje, tehnike postavljanja pitanja, asertivna komunikacija i konstruktivni feedback
  • Kada stimulirati konflikt?
  • Igre moći
  • Upravljenje vlastitim i tuđim emocijama
  • Elementi intervencije u kriznim situacijama i upravljanje konfliktom u timu
  • Što ljude čini teškim i nezgodnim za komunikaciju?
  • Kako izaći na kraj sa nezgodnim klijentima/kolegama/šefom?
  • Akcijski plan

Konflikti ili sukobi su sastavni dio ljudskih odnosa. Proizilaze iz nekoliko najosnovnijih činjenica o ljudskoj prirodi, prije svega da različiti ljudi (sa različitim potrebama, stavovima, interesima) žive zajedno i da imaju međusobnu komunikaciju. Pored toga, konflikt je uvijek određen i našim biološkim bićem, za koga je vlastito očuvanje prioritet. Svaki napad na integritet (direktan ili indirektan) izaziva dvije reakcije: borbu (uzvraćanje napada) ili bijeg (povlačenje iz situacije). Na kraju, i kultura u kojoj živimo oblikuje naše viđenje svijeta, pa i konflikata. Uvijek je važno otkriti kako određena kultura tretira konflikt (kao nešto negativno, kao mogućnost razvoja, kao sukob na život i smrt itd).

Pogledajte popis treninga koje naša tvrtka provodi za poslovne subjekte. Ukoliko ste zainteresirani za više informacija ili želite naručiti termin treninga, ljubazno molimo da nam pošaljete upit na kontakt stranici.