Uspjeh počinje na radnom mjestu!

Prodajne i komunikacijske vještine

prodajne-vjestine2

Prodajne vještine definiramo kao efikasan utjecaj na kupca. U današnje zahtjevno vrijeme konkurentske borbe, izuzetno je važno prodaji pristupiti struktuirano. Radna metodologija i tehnike komunikacije čine kombinaciju koja donosi uspeh.

Kome je namijenjen:

  • Prodavačima
  • Voditeljima prodaje
  • Zaposlenima u trgovini i prodajnoj uslužnoj djelatnosti

Korist:

Program razvoja prodajnih vještina je struktuiran način rada sa ukupnom bazom kupaca te sistematiziran prema svakoj pojedinoj prodajnoj posjeti i radu prije, tijekom i nakon posjete. Usvajanjem programa polaznik unapređuje vještine analize i plana te prodajne sposobnosti.

Ciljevi razvojnog programa:

  • povećanje efikasnosti rada u prodajnom timu
  • standardiziranje prodajnog modela rada na svim razinama prodajne organizacije
  • veće kompetencije zaposlenih, pojedinačno i po timovima.

Navedeno vodi prema većoj efikasnosti rada tj. podizanju rezultata prodaje zahvaljujući kvalitetnijim i bolje usmjerenim radnim aktivnostima.

Sadržaj:

  • Uvod, ciljevi
  • Razvoj tržišta, zahtjevi posla
  • Analiza (SWOT, 4P)
  • Opis posla, radni model
  • Prodajni model – grupni radovi
  • Prodajni razgovor – faze, vježbe
  • Analiza kupčevih očekivanja, vježba
  • Argumenti prema kupcu
  • Borba s prigovorima
  • Zaključak
  • Role-play

Pogledajte popis treninga koje naša tvrtka provodi za poslovne subjekte. Ukoliko ste zainteresirani za više informacija ili želite naručiti termin treninga, ljubazno molimo da nam pošaljete upit na kontakt stranici.