Vođenje svake tvrtke na tržištu odgovara na jednostavno pitanje – što je smisao našeg postojanja? U razradi ovog odgovora kriju se misija i vizija firme. Kao u priči o lovu na „kovčeg s blagom“ koji se nalazi ispod duge, i u poslovnom svijetu lov na uspjeh traje beskonačno.
Osnovni koncept radionice je SCS: Situacija – Cilj – Strategija.
Prvi korak u razvoju sistema je dobra analiza stanja. Metode su razne, bitno je izdvojiti pokazatelje uspješnosti za svaku pojedinu tvrtku (KPI). Na bazi analize stanja radimo određivanje ciljeva koje želimo dostići u određenom periodu (SMART), a strategija je put do cilja.
Ovakvim pristupom struktuiramo tržišni nastup. Resursi tvrtke nalaze se u međusobno povezanim odnosima:
- Ponuda
- Kupci
- Ljudski potencijal tvrtke
Želja za razvojem tvrtke, je u biti želja za razvojem vlasitih sposobnosti. Iz ciklusa u ciklus analiziramo postignute rezultate. Pratimo količinu i smjer aktivnosti koje su dovele do rezultata. Snimamo razinu znanja i vještina svojih ljudi. Nakon toga, za naredni period planiramo rezultate, aktivnosti i kompetencije prema željenom cilju.
Poznavanje analitičkih i planskih sistema i procedura, struktuiranje i organizacija sistema, to su neophodna znanja i vještine. Povesti tim prema zajedničkom cilju podrazumijeva želju i hrabrost, ali isto tako i posjedovanje komunikacijskih vještina na bazi razumijevanja potreba svojih ljudi.
Kome je namijenjen trening Strateški razvoj tvrtke?
- Poduzetnicima
- Upravi tvrtke
- Menadžmentu različitih odjela unutar tvrtke
Koristi
- Analiza stanja
- Definiranje ciljeva
- Kreiranje strategije
- Standardizacija radnih procesa
- Praćenje pokazatelja uspješnosti
- Razvoj ljudskog potencijala kompanije