VOĐENJE LJUDI – Leadership
Voditelj prodaje ima zadatak kombinirati tri izvora kojima raspolaže:
- Ponuda
- Baza kupaca
- Radna metodologija
U lovu na uspjeh treba poznavati analitičke alate i tehnike, organizacijske tehnike i naravno komunikološke tehnike. Iz ciklusa u ciklus Voditelj prodaje analizira postignute rezultate. Prati količinu i smjer aktivnosti koje su dovele do rezultata i snima razinu znanja i vještina svojih ljudi. Nakon toga za naredni period planira rezultate, aktivnosti i kompetencije prema željenom cilju. Izvršenje plana podrazumijeva dobre vještine vođenja. Praćenje rada prodavača uključuje praćenje različitih pokazatelja, monitoring rada prodavača i potom razvoj – coaching.
Povesti prodavače prema cilju složena je materija koja podrazumijeva kombiniranje svih navedenih kvaliteta.
Kome je namijenjen trening Vođenje ljudi?
- Uprava tvrtke, prodajni menadžment
- Voditelji odnosa s ključnim kupcima
Koristi
- Kvalitetna analiza trenutnog stanja
- Praćenje pokazatelja uspješnosti
- Kreiranje tj. razvoj planske sistematike
- Standardizacija Prodajnog modela
- Usmjeravanje, edukacija i razvoj prodavača
Sadržaj
- Uvod, ciljevi
- Analiza tržišta
- Prodajna baza kupaca
- Planiranje rezultata i aktivnosti prema potencijalu tržišta
- Praćenje i izvještavanje
- Vođenje ljudi prema cilju – MBO
- Opis posla, Radni model
- Coaching – sistem razvoja prodavača
- Izrada individualnog plana