Uspjeh počinje na radnom mjestu!

trening: VOĐENJE LJUDI – Leadership

VOĐENJE LJUDI – Leadership

 Voditelj prodaje ima zadatak kombinirati tri izvora kojima raspolaže:

  • Ponuda
  • Baza kupaca
  • Radna metodologija

U lovu na uspjeh treba poznavati analitičke alate i tehnike, organizacijske tehnike i naravno komunikološke tehnike. Iz ciklusa u ciklus Voditelj prodaje analizira postignute rezultate. Prati količinu i smjer aktivnosti koje su dovele do rezultata i snima razinu znanja i vještina svojih ljudi. Nakon toga za naredni period planira rezultate, aktivnosti i kompetencije prema željenom cilju. Izvršenje plana podrazumijeva dobre vještine vođenja. Praćenje rada prodavača uključuje praćenje različitih pokazatelja, monitoring rada prodavača i potom razvoj – coaching.

Povesti prodavače prema cilju složena je materija koja podrazumijeva kombiniranje svih navedenih kvaliteta.

 Kome je namijenjen trening Vođenje ljudi?

  • Uprava tvrtke, prodajni menadžment
  • Voditelji odnosa s ključnim kupcima

Koristi

  • Kvalitetna analiza trenutnog stanja
  • Praćenje pokazatelja uspješnosti
  • Kreiranje tj. razvoj planske sistematike
  • Standardizacija Prodajnog modela
  • Usmjeravanje, edukacija i razvoj prodavača

 Sadržaj

  • Uvod, ciljevi
  • Analiza tržišta
  • Prodajna baza kupaca
  • Planiranje rezultata i aktivnosti prema potencijalu tržišta
  • Praćenje i izvještavanje
  • Vođenje ljudi prema cilju – MBO
  • Opis posla, Radni model
  • Coaching – sistem razvoja prodavača
  • Izrada individualnog plana