Najbolji obrazovni psiholozi tvrde da su potrebna četiri elementa kako bi trening imao trajno pozitivan učinak na ljudsko ponašanje. Ovdje su navedena ta četiri elementa i način na koji se kombiniraju u programu.
MJERENJE NAPRETKA
Učenje je proces, a ne jednokratna manifestacija. Tijekom 12 uzastopnih mjeseci, sudionici završavaju 48 sati treninga u učionici uz obradu 24 grupa vještina te izrađuju osobni “Plan djelovanja” kako bi primijenili ono što su naučili.
BOGATI PISANI MATERIJALI
Sudionici stvaraju bogatu biblioteku vježbi i informacija u pisanom obliku.
POVEZIVANJE I RAZMJENA
Dijeljenje usvojenog znanja s polaznicima razvija voditeljske vještine povećava vrijednost treninga i učvršćuje proces učenja.
REVIDIRANJE I USAVRŠAVANJE STEČENIH VJEŠTINA
Sudionici imaju mogućnost korištenja biblioteke i pratećih vježbi.
ANALIZA RADIONICE:
- 25% video poduka
- 70% praktična primjena
- 5% osobni “Plan djelovanja”
INTERNET PODRŠKA
Kada je u pitanju učenje na radnom mjestu, za profesionalce školovanje nikada ne završava.
Zato je u program uključena podrška sadržajnog internet portala. Na tom portalu nalaze se video sadržaji, evaluacije, transkripti, isječci, članci i prateće vježbe.
Osmišljen je kako bi pomogao sudionicima da utvrde znanje i nastave s učenjem u različitim područjima primjene vještina.