Uspjeh počinje na radnom mjestu!

Kako prebroditi krizu?

Poštovani i cijenjeni partneri i oni koji će tek to postati, dragi prijatelji i suradnici!

Gdje god se pogleda na tržištu roba i usluga, pojavljuje se kaos. Vrlo je često zateći se u razmišljanjima, gdje i kako dalje i gdje se nalazite i kao odgovorna osoba u kompaniji i kao odgovorna osoba u privatnom životu. Budućnost Vas i Vaše djece više nije determinirana standardnim parametrima i pravila igre su se promijenila.

Ovakav uvod nije namijenjen zastrašivanju i sijanju straha i panike iz prostog razloga, jer su strah i panika svugdje oko nas. Ali što sada?

Svakodnevne poslovne rutine u današnje vrijeme često gomilaju gubitke. Menadžeri se najčešće osjećaju kao da upravljaju brodom u magli, a ta magla nema namjeru dizanja ili čišćenja. Potrebni su nam novi elementi za upravljanje, kvalitetni instrumenti prema kojima se možemo ravnati u trenucima slabe poslovne vidljivosti. Nema previše vremena za okolišanje. Nema vremena za nagađanje. Vama treba jasna i čista informacija gdje ste, s kim ste, na koga možete računati i koji teret treba maknuti. Možda su Vam ankete o zadovoljstvu kupaca, o zainteresiranosti zaposlenika, o product managementu bila bez veze i gubitak vremena u vrijeme obilja i hodanja po ravnoj ulici. Danas je jedini način da saznate što Vas zanima – da pitate! Postoji nekoliko vrsta istraživanja koje se mogu provesti, ali dvije kategorije su najvažnije: Unutarnja i Vanjska istraživanja. Čemu služe i koje su najvažnije razlike ove dvije kategorije? Vanjska istraživanja daju za rezultat stanje na Vašem tržištu, prikazuju potrebe kupaca i daju prikaz Vas u očima Vaših kupaca. Unutarnja istraživanja služe da Vi, kao odgovorna osoba, imate uvid – bez pretpostavki – s kim radite, na koga računate i što Vam je najveći teret.

Ukoliko nemate uvid u jedan i drugi aspekt Vašeg poslovanja – Vi jednostavno radite naslijepo!

Ova konstatacija je rezultat jednog od naših istraživanja, koje je imalo za cilj prikazati koliko je ZDRAV RAZUM prisutan u vrijeme KRIZE u poslovanju. I pokazatelji su bili da su menadžeri, iako pritisnuti teškom situacijom, željeli koristiti Zdrav razum umjesto pretpostavki naslijepo.

Pogledajte dio rezultata istraživanja na ovom linku.

Istraživanja tržišta su najjeftiniji način za izbjegavanje najskuplje pogreške.

Ukoliko Vam je stalo do informacija o stvarnom stanju Vašeg tržišta, Vaše tvrtke i Vašeg poslovanja u budućnosti, slobodno nas kontaktirajte.

Mi znamo kako!

PROAGO d.o.o.

Odjel poslovnog istraživanja

barometar@proago.hr