Uspjeh počinje na radnom mjestu!

Tržišno istraživanje alatom Barometar

Permanentnim tržišnim istraživanjima, eksternim ili internim, korisnik Barometra ostvaruje brojne koristi od kojih ističemo:

  • ostvarivanje komunikacije s klijentom u cilju poboljšavanja proizvoda i izgrađivanje lojalnosti
    ostvarivanje komunikacije sa zaposlenima u cilju poticanja timskog rada i poboljšavanja učinkovitosti organizacije
  • povratna informacija o mišljenju i zadovoljstvu potrošača, o imidžu brenda ili kompanije, o učinku promotivnih aktivnosti, o trendovima, o konkurenciji
  • pristup rezultatima u realnom vremenu i mogućnost brze reakcije i prilagodbe zahtjevima potrošača
  • upoznavanje javnosti / kupaca / zaposlenika s novostima u ponudi / poslovanju tvrtke
  • identifikacija segmenata poslovanja u kojima je nužno uvesti promjene
  • upravljanje i donošenje odluka na osnovu točnih informacija (činjenica)
  • potpunu kontrolu istraživanja – pouzdavanje u rezultate
  • kontrolu troškova