Uspjeh počinje na radnom mjestu!

trening: Fact Based Management (FBM)

-

-

Fact Based Management (FBM):

Sadržaj:

  • Što su odluke? (okolina i vrste)

  • Modeli donošenja odluke

  • Proces donošenja odluke

  • Tipične pogreške u donošenju odluka

  • Određivanje kratkoročnih i dugoročnih poslovnih ciljeva
  • Strateške i operativne odluke

  • Donošenje pravovremenih strateških odluka temeljenih na činjenicama (Fact Based Management)

  • Značaj samostalnog istraživanja organizacije i provođenje internih i eksternih istraživanja

  • Značaj procjene, ispitivanja i određivanja stavova, mišljenja i vrijednosti unutar organizacije

  • Procjena trenutne tržišne pozicije tvrtke ili branda samostalnim provođenjem kvantitativnog istraživanja

  • Što je baza podataka i kako je kreirati?

  • Strategije povećanja prodajnih rezultata i stvaranja zadovoljnih i lojalnih kupaca

  • Otvaranje novih prodajnih kanala

  • Definiranje prodajnih procesa i uklanjanje nepotrebnih troškova

  • Povećavanje učinkovitosti djelatnika, smanjivanje njihove fluktuacije i stvaranje njihovog dodatnog slobodnog vremena
  • Lansiranje novih proizvoda uz korištenje Barometra

  • Istraživanja – model za promociju proizvoda, ideja ili usluga internim i eksternim klijentima

  • Tehnike postavljanja pitanja

  • Stvaranje Key-indeksa za benchmarking (primjer CSI Customer Satisfaction Index i ESI Employee Satisfaction Index) Indeks zadovoljstva kupaca i Indeks zadovoljstva zaposlenika

  • Kreiranje Izvještaja koje ćete voljeti čitati

  • Nasmijte se zabavite i uštedite vrijeme i novac uz Barometar

Trajanje radionice: 2 dana

-

-