Uspjeh počinje na radnom mjestu!

Ines Katić Križmančić

Ines Katić Križmančić, dipl. povjesničar umjetnosti, Project Manager

Sažetak o profesionalnom iskustvu

  • 2009. „ Beram d.o.o „
  • 2009. – konzultant i projekt manager

Konzalting – unapređenje poslovnih procesa s ciljem unapređenja maloprodaje, SHOP KONCEPT, Visual merchandising
Proširenje asortimana- dizajn i osmišljavanje novih programa i kolekcija

  • 1999. – 2009 „ Potomac d.o.o“
  • 2006-2009- Voditelj službe stila i razvoja proizvoda
  • 2003-2009- Dizajner odjeće i kožne galanterije
  • 1999- 2005- Voditelj službe nabave , selektor , buyer i stilist

Koordinacija kreativnog tima i analiza imputa od kanala prodaje kao ulaznih parametara za novu sezonu za modnu marku Croata i BaN
Posjet sajmovima praćenje trendova i tehnoloških novina, plasiranje narudžbi, pregovaranje i pronalaženje novi dobavljača za program ( košulja, kravata, ž. asortimana šalove te kožnatu galanteriju i modne dodatke )
Praćenje ponude i konkurencije, izrada kalkulacija i politika cijena
Dizajniranje kolekcije košulja i kožne galanterije i suradnja s tehnolozima do prvih uzoraka, imputi za koloriranje kolekcije kravata i ž. šalova za modnu marku Croata
Izrada prezentacijskih alata za novu kolekciju te prezentacija kolekcije
Art direction prema službi marketinga i grafičkog dizajna vezano za kolekciju i kataloge
Uska suradnja i koordinacija s proizvodnim pogonima tijekom procesa proizvodnje
Novi artikli i projekti
Kvalitativne i kvantitativna analiza zaliha i snabdjevenosti
Edukacija i treninzi prodajnom osoblju i kupcima daljnje prodaje
Shop concept za brand Croata

  • 1991-1999.- Magma d.d.
  • 1993-1999- Direktor odjevnog odjela
  • 1993-1995 – Brand manager i buyer za Esprit, Mexx, Jack pot, Dim, Tom Taylor, Fruit of The Loom, She i sve ostale odjevne brandove
  • 1991-1993- dizajner dječje odjeće i voditelj proizvodnog pogona

Pronalaženje brandova za hrvatsko tržište, pregovaranje oko ekskluziva, plasiranje narudžbi i praćenje kolekcija
Etabliranje brandova na hrvatskom tržištu
Izrada kalukacija i politika cijena te praćenje konkurencije
Praćenje prodaje i izrada planova za svaku sezonu
Uska suradnja s arhitektima i VM- stručnjacima pri opremanju novih prostora i lokacija
Dizajn dječeje odjeće pod markom Turbo Limač i vođenje mini. Pogona

Školovanje i studij

  • Filozofski fakultet – smjer Povijest umjetnosti
  • Tekstilno tehnološki fakultet – Dizajn odjeće
  • II gimnazija ( srednja škola za kulturu i umjetnost )
  • Dodatna edukacija: Mercuri international – prilagođen program poslovne akademije
  • Algebra – Adobe Illustrator
  • Strani jezici: engleski i talijanski
  • PC: Microsoft office, Adobe Illustrator

Hobi i interesi:

pješačenje
vožnja bicklom
umjetnost
moda
___________________________