Uspjeh počinje na radnom mjestu!

Istraživanja tržišta

Tržišno istraživanje danas je jedan od najčešćih pomoćnih alata kojem tvrtke pribjegavaju u komunikaciji sa svojim klijentima u svim segmentima prodaje, a rezultati istraživanja uspješno se koriste za procjenu pozicije tvrtke ili njenog brenda na tržištu, te su od neprocjenjive vrijednosti pri donošenju strateških i operativnih poslovnih odluka.

Kao hrvatski partner globalne konzultantske tvrtke 3s iz Švedske, Proago u poslovanje svojih partnera uvodi alat ‘Barometar – Survey Tool™ ‘ koji menadžerima omogućava donošenje pravovremenih strateških poslovnih odluka utemeljenih na činjenicama.

Barometar – Survey Tool™ je suvremeno koncipirano rješenje metode istraživanje tržišta odnosno on-line alat koji služi za procjenu, ispitivanje i određivanje stavova, mišljenja i vrijednosti unutar neke organizacije kao i izvan nje, to jest, među korisnicima.

Ova je radna metodologija razvijena za potrebe poslovnih korisnika, a sam alat je koncipiran za Fact Based Management, metodologiju upravljanja na temelju prikupljenih činjenica.

Jednostavnost Barometar – Survey Tool™ alata, sadržaj alata – gotovi upitnici, gotovi obrasci za upitnike i banka pitanja i odgovora, pisani materijali i upute za rad s aplikacijom i za analizu grafova, te organizirana obuka i podrška konzultanta, svakom korisniku omogućuju samostalnost u provedbi tržišnog istraživanja, odnosno brz, pravovremen i troškovno opravdan pristup informacijama.

Ilustracija iz Barometar prakse:

Avio-kompanija ‘Tko visoko leti, nisko pada’ odlučila je ukinuti točenje gaziranih pića na svim domaćim letovima, odnosno nuditi samo voćni sok i vodu. Kompanija nije bila sigurna kako će putnici tu odluku prihvatiti a trebalo je i odlučiti koji omjer vode i soka treba naručiti, odnosno imati u avionu.

Kompanija je odaslala na 5000 mail adresa članova kluba ‘Česti letač-padač’ poziv na kratko istraživanje od svega dva pitanja. Do sutra je imala 2000 odgovora. 85% ispitanika izjasnilo se pozitivno o ovoj promjeni, a 76% ispitanika odlučilo se za vodu.

Kompanija je postigla više učinaka:

  • ostvarila je neobaveznu KOMUNIKACIJU sa svojim najvažnijim kupcima, poručivši im – vaše mišljenje nam je važno, postupit ćemo prema vašim željama
  • OBAVIJESTILA ih je o promjenama u svojoj ponudi pića na domaćim letovima odluku o zalihama sada je mogla donijeti NA TEMELJU ČINJENICA čime je izbjegla potencijalno nezadovoljstvo putnika i trošak robe na zalihama
  • stvorila je kod svojih putnika pozitivan pristup SUDJELOVANJU u tržišnim istraživanja.

Već dva desetljeća SurveyTool™ je prisutan u 70 zemalja i koristi ga nekoliko tisuća poduzeća. Danas je dostupan na više od 20 jezika.