Prodajne vještine definiramo kao efikasan utjecaj na kupca. U današnje zahtjevno vrijeme konkurentske borbe, izuzetno je važno prodaji pristupiti struktuirano. Radna metodologija i tehnike komunikacije čine kombinaciju koja donosi uspeh.
Kome je namijenjen:
- Prodavačima
- Voditeljima prodaje
- Zaposlenima u trgovini i prodajnoj uslužnoj djelatnosti
Korist:
Program razvoja prodajnih vještina je struktuiran način rada sa ukupnom bazom kupaca te sistematiziran prema svakoj pojedinoj prodajnoj posjeti i radu prije, tijekom i nakon posjete. Usvajanjem programa polaznik unapređuje vještine analize i plana te prodajne sposobnosti.
Ciljevi razvojnog programa:
- povećanje efikasnosti rada u prodajnom timu
- standardiziranje prodajnog modela rada na svim razinama prodajne organizacije
- veće kompetencije zaposlenih, pojedinačno i po timovima.
Navedeno vodi prema većoj efikasnosti rada tj. podizanju rezultata prodaje zahvaljujući kvalitetnijim i bolje usmjerenim radnim aktivnostima.
Sadržaj:
- Uvod, ciljevi
- Razvoj tržišta, zahtjevi posla
- Analiza (SWOT, 4P)
- Opis posla, radni model
- Prodajni model – grupni radovi
- Prodajni razgovor – faze, vježbe
- Analiza kupčevih očekivanja, vježba
- Argumenti prema kupcu
- Borba s prigovorima
- Zaključak
- Role-play