Uspjeh počinje na radnom mjestu!

trening: Prodajne vještine

Prodajne vještine definiramo kao efikasan utjecaj na kupca. U današnje zahtjevno vrijeme konkurentske borbe, izuzetno je važno prodaji pristupiti struktuirano. Radna metodologija i tehnike komunikacije čine kombinaciju koja donosi uspeh.

Kome je namijenjen:

  • Prodavačima
  • Voditeljima prodaje
  • Zaposlenima u trgovini i prodajnoj uslužnoj djelatnosti

 

Korist:

Program razvoja prodajnih vještina je struktuiran način rada sa ukupnom bazom kupaca te sistematiziran prema svakoj pojedinoj prodajnoj posjeti i radu prije, tijekom i nakon posjete. Usvajanjem programa polaznik unapređuje vještine analize i plana te prodajne sposobnosti.

Ciljevi razvojnog programa:

  • povećanje efikasnosti rada u prodajnom timu
  • standardiziranje prodajnog modela rada na svim razinama prodajne organizacije
  • veće kompetencije zaposlenih, pojedinačno i po timovima.

 

Navedeno vodi prema većoj efikasnosti rada tj. podizanju rezultata prodaje zahvaljujući kvalitetnijim i bolje usmjerenim radnim aktivnostima.

Sadržaj:

  • Uvod, ciljevi
  • Razvoj tržišta, zahtjevi posla
  • Analiza (SWOT, 4P)
  • Opis posla, radni model
  • Prodajni model – grupni radovi
  • Prodajni razgovor – faze, vježbe
  • Analiza kupčevih očekivanja, vježba
  • Argumenti prema kupcu
  • Borba s prigovorima
  • Zaključak
  • Role-play